Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11555
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Легецька, Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T07:39:03Z | - |
dc.date.available | 2016-10-19T07:39:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11555 | - |
dc.description | Легецька, Л. О. Мотиви одержання вищої освіти студентів ЧНТУ / Л. О. Легецька // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 102-106. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто основні мотиви одержання вищої освіти студентів, їх структура, ієрархія, тенденції змін. Визначено умови, які впливають на формування позитивної мотивації до одержання вищої освіти, навчально-пізнавальної діяльності студентів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) | - |
dc.subject | мотиви | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | структура | en_US |
dc.subject | ієрархія | en_US |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | умови | en_US |
dc.subject | тенденції | en_US |
dc.subject | motives | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | structure | en_US |
dc.subject | ranking | en_US |
dc.subject | learning and cognitive activity | en_US |
dc.subject | conditions | en_US |
dc.subject | tendencies | en_US |
dc.subject | мотивы | en_US |
dc.subject | мотивация | en_US |
dc.subject | иерархия | en_US |
dc.subject | учебно-познавательная деятельность | en_US |
dc.subject | условия | en_US |
dc.subject | тенденции | en_US |
dc.title | Мотиви одержання вищої освіти студентів ЧНТУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article views the students’ main motives of getting higher education, their structure, ranking, the tendencies of changes. It also includes the determination of factors, influencing the formation of the positive motivation of getting higher education, the scholastic and cognitive activity. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Рассмотрены основные мотивы получения высшего образования студентов, их иерархия, тенденции изменений. Определены условия, которые влияют на формирование положительной мотивации к получению высшего образования, учебно-познавательной деятельности студентов. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE_2_3-102-106.pdf | стаття | 382,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.