Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, С. І.-
dc.date.accessioned2016-10-19T08:54:16Z-
dc.date.available2016-10-19T08:54:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11559-
dc.descriptionСтрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130.en_US
dc.description.abstractРозглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)-
dc.subjectпідготовка вчителів початкової школиen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectпрофесіоналізмen_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectprimary school teacher trainingen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectinnovative technologyen_US
dc.subjectprofessionalismen_US
dc.subjectcompetencesen_US
dc.subjectподготовка учителей начальной школыen_US
dc.subjectинновацияen_US
dc.subjectинновационные технологииen_US
dc.subjectпрофессионализмen_US
dc.subjectкомпетенцииen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article considers conceptual apparatus and some theoretical substantiation of innovative processes in higher school. The author regards the definition "innovation" as a main one and states that the notions connected with it provide educational process directionality to strategical usage of the newest achievements in science and teaching. It is also being emphasized that students’ and teachers’ innovative culture development is one of the main tasks of innovations introduction into educational field.en_US
dc.description.abstractalt2Рассмотрен понятийный аппарат и отдельные теоретические обоснования инновационных процессов в высшем образовании. Базовой является дефиниция «инновация» и связанные с ней понятия, обеспечивающие направленность образовательного процесса на оперативное использование новейших достижений в науке и педагогической практике. Подчеркнуто, что развитие инновационной культуры преподавателей и студентов – одна из важнейших задач внедрения инноваций в образовательное пространство.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_2_3-125-130.pdfстаття357,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.