Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T08:54:16Z | - |
dc.date.available | 2016-10-19T08:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559 | - |
dc.description | Стрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) | - |
dc.subject | підготовка вчителів початкової школи | en_US |
dc.subject | інновація | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.subject | компетенції | en_US |
dc.subject | primary school teacher training | en_US |
dc.subject | innovation | en_US |
dc.subject | innovative technology | en_US |
dc.subject | professionalism | en_US |
dc.subject | competences | en_US |
dc.subject | подготовка учителей начальной школы | en_US |
dc.subject | инновация | en_US |
dc.subject | инновационные технологии | en_US |
dc.subject | профессионализм | en_US |
dc.subject | компетенции | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article considers conceptual apparatus and some theoretical substantiation of innovative processes in higher school. The author regards the definition "innovation" as a main one and states that the notions connected with it provide educational process directionality to strategical usage of the newest achievements in science and teaching. It is also being emphasized that students’ and teachers’ innovative culture development is one of the main tasks of innovations introduction into educational field. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Рассмотрен понятийный аппарат и отдельные теоретические обоснования инновационных процессов в высшем образовании. Базовой является дефиниция «инновация» и связанные с ней понятия, обеспечивающие направленность образовательного процесса на оперативное использование новейших достижений в науке и педагогической практике. Подчеркнуто, что развитие инновационной культуры преподавателей и студентов – одна из важнейших задач внедрения инноваций в образовательное пространство. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE_2_3-125-130.pdf | стаття | 357,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.