Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11566
Назва: | Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття |
Автори: | Лейчук, Р. М. |
Ключові слова: | компетентність соціальна компетентність структура соціальної компетентності a competence a social competence a structure of the social competence компетентность социальная компетентность структура социальной компетентности |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Чернігів : ЧДТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто різні підходи до визначення понять «компетентність», «соціальна компетентність» у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Особлива увага приділяється визначенню соціальних ролей учнів, які формують соціальну компетентність. |
Опис: | Лейчук, Р. М. Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття / Р. М. Лейчук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 160-166. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11566 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE_2_3-160-166.pdf | стаття | 353,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.