Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11566
Назва: Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття
Автори: Лейчук, Р. М.
Ключові слова: компетентність
соціальна компетентність
структура соціальної компетентності
a competence
a social competence
a structure of the social competence
компетентность
социальная компетентность
структура социальной компетентности
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто різні підходи до визначення понять «компетентність», «соціальна компетентність» у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Особлива увага приділяється визначенню соціальних ролей учнів, які формують соціальну компетентність.
Опис: Лейчук, Р. М. Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття / Р. М. Лейчук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 160-166.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11566
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_2_3-160-166.pdfстаття353,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.