Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренк, В. М.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-28T22:54:08Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-28T22:54:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11740
dc.descriptionБондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг / В. М. Бондаренк // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 19-27en_US
dc.description.abstractДосліджено і розроблено теоретичні засади конкурентоспроможності страхових компаній та систематизовано методичні підходи до визначення конкурентної позиції страхової організації. Виявлено та згруповано основні чинники, які впливають на страховиків, що надало можливість формування конкурентних стратегій компаній. Запропоновано впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії що є наслідком пошуку нових підходів в управлінні а також передбачає оперативну реакцію на ринкові зміни за допомогою розробки і здійснення конкретних заходів щодо вивчення та розвитку ринку, підготовки альтернативних і гнучких рішень а також досягнення кінцевої мети діяльності – забезпечення прибуткового й довгострокового функціонування організації. Зазначено що, розробка та реалізація маркетингової стратегії є безумовним компонентом успішного управління страховою компанією.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subjectстрахова компанія
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectконкурентні стратегії
dc.subjectринок фінансових послуг
dc.subjectконкурентні процеси
dc.subjectбренд страхової компанії
dc.subjectстрахові послуги
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectстраховий ринок
dc.subjectinsurance company
dc.subjectcompetitiveness
dc.subjectcompetitive strategy
dc.subjectthe financial services market
dc.subjectthe competitive process
dc.subjectthe brand of the insurance company
dc.subjectinsurance services
dc.subjectmarketing
dc.subjectinsurance market
dc.subjectстраховая компания
dc.subjectконкурентоспособность
dc.subjectконкурентные стратегии
dc.subjectрынок финансовых услуг
dc.subjectконкурентные процессы
dc.subjectбренд страховой компании
dc.subjectстраховые услуги
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectстраховой рынок
dc.titleКонкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послугen_US
dc.title.alternativeCompetitive strategy of insurance companies at market of financial services
dc.title.alternativeКонкурентная стратегия страховых компаний на рынке финансовых услуг
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The theoretical foundations of competitiveness of insurance companies are researched and developed and methodical approaches to determination the competitive position of the insurance company are systematized. The main factors are defined and classified, which influence the insurers, which allow the possibility of forming competitive strategies of companies. The marketing implementation is suggested in activities of the insurance company which is a consequence of new approaches in management and provides rapid response to market changes through the development and implementation of specific measures to study and development of market, preparation of alternative and flexible solutions and achieve the ultimate goal of - providing income and long-term operation of the organization. It is indicated that the development and implementation of marketing strategy is a clear component of the successful management of the insurance company.
dc.description.abstractalt2Исследованы и разработаны теоретические основы конкурентоспособности страховых компаний и систематизированы методические подходы к определению конкурентной позиции страховой организации. Выявлено и сгруппированы основные факторы, которые влияют на страховщиков, что позволило формирование конкурентных стратегий компаний. Предложено внедрение маркетинга в деятельности страховой компании что является следствием поиска новых подходов в управлении а также предусматривает оперативную реакцию на рыночные изменения с помощью разработки и осуществления конкретных мероприятий по изучению и развитию рынка, подготовки альтернативных и гибких решений а также достижения конечной цели деятельности - обеспечение прибыльного и долгосрочного функционирования организации. Отмечено, что разработка и реализация маркетинговой стратегии является безусловным компонентом успешного управления страховой компанией.
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
019-027.pdfстаття284,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.