Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарафонова, О. І.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-28T22:55:15Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-28T22:55:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11749
dc.descriptionГарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 85-89en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання CRM-системи на підприємстві, як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectмаркетингові інструменти
dc.subjectінтернет-технології
dc.subjectінтернет-маркетинг
dc.subjectCRM-система на підприємстві
dc.subjectmarketing activity
dc.subjectmarketing tools
dc.subjectInternet technologies
dc.subjectInternet marketing
dc.subjectCRMsystem in the enterprise
dc.subjectмаркетинговая деятельность
dc.subjectмаркетинговые инструменты
dc.subjectинтернет-технологии
dc.subjectинтернет-маркетинг
dc.subjectCRM-система на предприятии
dc.titleВикористання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємстваen_US
dc.title.alternativeCRM-system use and clustering of marketing activities in the modern enterprise
dc.title.alternativeИспользование CRM-системы и кластеризации в маркетинговой деятельности современного предприятия
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article discusses the use of CRM-system at the enterprise as a means of increasing its competitiveness in the market. The stages of implementation of CRM-systems within the enterprise reform marketing activities are considered. The economic effect of the implementation of CRM-system improvements within the marketing activities of the company is revealed.
dc.description.abstractalt2В статье рассмотрено использование CRM-системы на предприятии, как средство повышения его конкурентоспособности на рынке. Рассмотрены этапы внедрения CRM-системы на предприятии в рамках реформирования маркетинговой деятельности. Выявлено экономический эффект от внедрения CRM-системы в пределах совершенствования маркетинговой деятельности предприятия.
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
085-089.pdfстаття634,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.