Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШегда, М. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-28T22:55:59Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-28T22:55:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11755
dc.descriptionШегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 122-126en_US
dc.description.abstractСоціальна відповідальність та соціально-відповідальний бізнес є невід’ємною частиною сьогодення. Визначено необхідність дослідження концепції та конкурентних переваг підприємства у сфері соціальної відповідальності. Виявлено основні складові, а також конкурентні переваги соціально-відповідального маркетингу в сучасних умовах. Поширення концепції соціальної відповідальності на підприємствах є однією із найважливіших складових необхідних для покращення економічної системи в цілому. Впровадження соціально-відповідального маркетингу може стати найбільш ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subjectcоціальна відповідальність
dc.subjectсоціально-відповідальний бізнес
dc.subjectпідприємство
dc.subjectконкуренція
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectsocial responsible
dc.subjectsocial-responsible business
dc.subjectenterprise
dc.subjectcompetition
dc.subjectmarketing
dc.subjectcоциальная ответственность
dc.subjectсоциально-ответственный бизнес
dc.subjectпредприятие
dc.subjectконкуренция
dc.subjectмаркетинг
dc.titleСоціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевагаen_US
dc.title.alternativeSocial responsibility of enterprise as a competitive advantage
dc.title.alternativeСоциальная ответственность предприятия как конкурентное преимущество
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Social-responsibility and socially-responsible business are an integral part of the present. The necessity of research of the concepts and competitive advantages in social - responsibility sphere are defined. The basic components and the competitive advantages of social - responsible marketing are revealed in modern conditions. Distribution of concept of social - responsibility at the enterprises - is one of the key elements necessary to improve the economic system as a whole. The implementation of social - responsible marketing can be the most effective tool for improving competitiveness.
dc.description.abstractalt2Социальная ответственность и социально-ответственный бизнес является неотъемлемой частью настоящего. Определена необходимость исследования концепции и конкурентных преимуществ предприятия в сфере социальной ответственности. Выявлены основные составляющие, а также конкурентные преимущества социально-ответственного маркетинга в современных условиях. Распространение концепции социальной ответственности на предприятиях - одна из важнейших составляющих необходимых для улучшения экономической системы в целом. Внедрение социально-ответственного маркетинга может стать наиболее эффективным инструментом повышения конкурентоспособности предприятия.
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-126.pdfстаття206,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.