Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.
dc.contributor.authorРябов, І. Б.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-28T23:17:06Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-28T23:17:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11797
dc.descriptionРябова Т. А. Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5). — C. 105-109en_US
dc.description.abstractВ статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; №1 (5)
dc.subjectсистема маркетингової взаємодії
dc.subjectспоживання
dc.subjectповедінка споживачів
dc.subjectдиспозиція
dc.subjectinteracting market systems
dc.subjectconsumption
dc.subjectconsumer behaviour
dc.subjectdisposition
dc.subjectсистема маркетингового взаимодействия
dc.subjectпотребление
dc.subjectповедение потребителей
dc.subjectдиспозиция
dc.titleУправління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізаціїen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing system of interaction with customers in the conditions of globalization
dc.title.alternativeУправление маркетинговыми системами взаимодействия с потребителями в условиях глобализации
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The nature and behavioral peculiarities of the marketing cooperation of manufacturers and consumers are analyzed in the article. The most productive technologies of enterprise interactions on the industrial markets are outlined.
dc.description.abstractalt2В статье проанализированы сущность и поведенческие особенности маркетингового взаимодействия производителей и потребителей. Определены наиболее результативные технологии организации взаимодействия предприятий на промышленных рынках.
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
Рябов І. Б.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-109_1.pdfстаття292,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.