Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, І. І.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-29T00:38:52Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-29T00:38:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11866
dc.descriptionПоліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №2 (6). — C. 97-102en_US
dc.description.abstractВисвітлено основні підходи до трактування сутності маркетингового потенціалу підприємства, категорії розвитку промислових підприємств і їх сукупного потенціалу. Акцентовано увагу на тому, що в сучасних умовах неможливо забезпечити результативність діяльності на засадах орієнтації лише на ефективне використання наявних потужностей. Одним з ключових ресурсів підвищення ефективності діяльності підприємств є використання маркетингового підходу, формування та розвитку маркетингового потенціалу. Обгрунтовано алгоритм взаємодії стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства та його розвитком. Зроблено висновок про те, що результати дослідження маркетингового потенціалу дозволяють підприємству зрозуміти, який рівень використання його можливостей на ринку, виявити слабкі місця, що не дозволяють в достатній мірі реалізувати прийняті стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; №2 (6)
dc.subjectмаркетинговий потенціал
dc.subjectсукупний потенціал
dc.subjectрозвиток підприємства
dc.subjectстратегія
dc.subjectефективність діяльності
dc.subjectmarketing potential
dc.subjectthe total potential development of the company
dc.subjectstrategy
dc.subjectefficiency
dc.subjectмаркетинговый потенциал
dc.subjectсовокупный потенциал
dc.subjectразвитие предприятия
dc.subjectстратегия
dc.subjectэффективность деятельности
dc.titleФактори розвитку маркетингового потенціалу підприємстваen_US
dc.title.alternativeFactors of enterprise marketing potential
dc.title.alternativeФакторы развития маркетингового потенциала предприятия
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1It is emphasised that under current conditions it is impossible to ensure the effectiveness of the work by focusingsolely on the effective utilization of the available capacity. The author substantiates one of the key resources to improve the business operations efficiency is employing the marketing sub-course, formation and development of marketing potential. The algorithm of interaction of strategic management of the enterprise marketing potential and its development is justified in the paper. It is concluded that the results of the study of the marketing potential enables the company to see the level of use of its opportunities on the market, identify weaknesses that do not allow sufficiently realize the strategic and tactical decisions on development activities.
dc.description.abstractalt2Освещены основные подходы к трактовке сущности маркетингового потенциала предприятия, категории развития промышленных предприятий и их совокупного потенциала. Акцентировано внимание на том, что в современных условиях невозможно обеспечить результативность деятельности на основе ориентации только на эффективное использование имеющихся сил. Доказано, что одним из ключевых ресурсов для повышения эффективной деятельности предприятий является использование маркетингового подхода, формирования и развития маркетингового потенциала. Обоснован алгоритм взаимодействия стратегического управления маркетинговым потенциалом предприятия и его развитием. Сделан вывод о том, что результаты исследования маркетингового потенциала позволяют предприятию понять, какой уровень использования его возможностей на рынке, вы-явить слабые места, которые не позволяют в достаточной мере реализовать принятые стратегические и тактические решения по развитию деятельности.
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2016. — №2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-102.pdfстаття379,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.