Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко Ю. М.
dc.date.accessioned2016-12-06T07:36:27Z
dc.date.available2016-12-06T07:36:27Z
dc.date.issued2016-06-08
dc.identifier.citationМета і завдання курсової роботи, етапи курсової роботи, рецензування і захист курсової роботиen_US
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11874
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи / укл. : Ю. М. Карпенко. - Чернігів : ЧНТУ, 2016. – 24 с.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.titleСтратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботиen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategic_Marketing_Kursova.pdf541,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.