Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.
dc.contributor.authorЗабаштанський, М. М.
dc.date.accessioned2016-12-28T13:55:39Z
dc.date.available2016-12-28T13:55:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/12102
dc.descriptionМаркетинг : метод. реком. до виконання курсової роботи для студ. галузі знань 0305 – Економіка та підприємництво, напряму підготовки 6.030507 – Маркетинг / уклад.: В. В. Жидок, Т. В. Забаштанська, М. М. Забаштанський. – Чернігів : ЧНТУ, 2015. – 34 с.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМаркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 0305 – Економіка та підприємництво, напряму підготовки 6.030507 – Маркетингen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанський М. М.: навчально-методичні видання
Жидок В. В.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.Метод.рекомендації.pdf970,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.