Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12172
Назва: Маркетингові комунікації. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"всіх форм навчання
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Опис: Маркетингові комунікації : метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. напряму підг. 6.030507 "Маркетинг"всіх форм навчання / уклад.: Ю. М. Карпенко. - Чернігів : ЧНТУ, 2015. - 25 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12172
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові комунікації.Метод.вказ.до викон.курс.роботи.pdf549,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.