Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.date.accessioned2017-02-15T15:16:05Z
dc.date.available2017-02-15T15:16:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/12506
dc.descriptionЖидок, В. В. Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища / В. В. Жидок // Державне управління і національна безпека : зб. матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (29 вересня 2016 р.). – К., 2016. – С.35-38.en_US
dc.description.abstractВищі навчальні заклади (ВНЗ) в сучасних умовах формування ринку послуг вищої освіти все більше набувають рис комерційних структур, особливо в атмосфері конкурентної боротьби за потенційного споживача. Для результативного завоювання ніші на ринку освітніх послуг в регіоні та в країні в цілому заклади вищої освіти змушені вирішувати завдання комплексного підходу до формування конкурентоспроможного бренду.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиївen_US
dc.relation.ispartofseriesматеріали конференції;
dc.subjectвищі навчальні заклади (ВНЗ)en_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможний брендen_US
dc.titleСтворення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовищаen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.