Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12507
Назва: Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства
Автори: Мехед, І. Л.
Жидок, В. В.
Ключові слова: підпрємство
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: матеріали конференції;
Короткий огляд (реферат): Для успіху в конкурентній боротьбі підприємство повинно чітко визначити основну мету своєї діяльності: максимальне задоволення попиту споживачів та підвищення ефективності виробничо-економічної діяльності. Реалізація цих цілей полягає у пошуку і використанні конкретних можливостей, що забезпечують досягнення конкурентних переваг і міцних позицій на ринку. Природно, що чим ширше набір конкурентних переваг суб‘єкта господарювання, і чим вище їх якісний рівень, порівняно з конкурентами, тим сприятливіші об'єктивні передумови для його успіху на ринку, і тим більш стійкі позиції воно може зайняти .на ньому[
Опис: Мехед, І. Л. Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства / І. Л. Мехед, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 100-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12507
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей
2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-100-101.pdfнаукова доповідь302,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.