Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12509
Назва: Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів
Автори: Сергієнко, І. Ф.
Жидок, В. В.
Ключові слова: мерчандайзинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: матеріали конференції;
Опис: Сергієнко, І. Ф. Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів / І. Ф. Сергієнко, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). – Чернігів, ЧНТУ, 2016. – С. 121-124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12509
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей
2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-121-124.pdfнаукова доповідь475,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.