Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12511
Назва: Перспективи розвитку брендингу в Україні
Автори: Мергієва, Н. А.
Жидок, В. В.
Ключові слова: бренд
брендинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: матеріали конференції;
Опис: Мергієва, Н. А. Перспективи розвитку брендингу в Україні / Н. А. Мергієва, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 97-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12511
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей
2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-97-100.pdfнаукова доповідь317,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.