Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарій, Я. В.-
dc.contributor.authorДубина, М. В.-
dc.date.accessioned2017-06-14T12:08:55Z-
dc.date.available2017-06-14T12:08:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/12806-
dc.descriptionЖарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 256-264.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. Досліджено сучасний стан функціонування вітчизняних фінансових посередників та варіанти їх участі у формуванні фінансових супермаркетів. Виявлено проблеми, що гальмують інтеграційні процеси в системі спеціалізованих фінансових посередників, та висвітлено теоретичні засади взаємодії учасників фінансового супермаркету. Розглянуто можливості отримання синергетичного ефекту від реалізації даної маркетингової концепції.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.relation.ispartofseries№4(12);-
dc.subjectбанківська сфера Україниen_US
dc.subjectфінансові посередникиen_US
dc.subjectінтеграційний розвитокen_US
dc.subjectкомерційний банкen_US
dc.subjectфінансовий супермаркетen_US
dc.subjectсинергетичний ефектen_US
dc.titleМаркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банкуen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Жарій Я. В. : наукові статті
№ 4(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
256-264.pdfстаття292,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.