Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаржевський, В. О.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2017-06-28T18:16:06Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2017-06-28T18:16:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/13296-
dc.descriptionХаржевський, В. О. Межі існування важільних двокривошипних механізмів із зупинкою вихідної ланки для чотирьох нескінченно близьких положень шатунної площини / В. О. Харжевський // Технічні науки та технології. – 2017. – № 1 (7). – C. 16-23.en_US
dc.description.abstractУ роботі розглянуто питання кінематичного синтезу важільних механізмів із зупинкою вихідної ланки на базі двокривошипного шарнірного чотириланкового механізму. Для синтезу базового прямолінійно-напрямного механізму використано теоретичні положення кінематичної геометрії чотирьох нескінченно близьких положень плоскої фігури (шатунної площини). Визначено межі існування механізмів, що дозволяють проводити їх синтез за заданою тривалістю та точністю зупинки вихідної ланки з урахуванням багатьох додаткових вимог, а саме: за положенням шатунної точки, що визначає габаритні розміри механізму, величиною максимального ходу та кутом нахилу напрямної вихідної ланки, а також кутом повороту кривошипа, що відповідає початку зупинки вихідної ланки, що важливо для узгодження роботи механізму з циклограмою роботи машини.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 1 (7)-
dc.subjectважільні механізмиen_US
dc.subjectсинтезen_US
dc.subjectпрямолінійно-напрямні механізмиen_US
dc.subjectкінематична геометріяen_US
dc.subjectточки Боллаen_US
dc.subjectlinkage mechanismsen_US
dc.subjectsynthesisen_US
dc.subjectstraight-line mechanismsen_US
dc.subjectkinematic geometryen_US
dc.subjectBall’s pointen_US
dc.subjectрычажные механизмыen_US
dc.subjectсинтезen_US
dc.subjectпрямолинейно-направляющие механизмыen_US
dc.subjectкинематическая геометрияen_US
dc.subjectточки Боллаen_US
dc.titleМежі існування важільних двокривошипних механізмів із зупинкою вихідної ланки для чотирьох нескінченно близьких положень шатунної площиниen_US
dc.title.alternativeThe regions of existence of double-crank dwell linkage mechanisms for the four infinitesimally close positions of the coupler planeen_US
dc.title.alternativeОбласти существования рычажных двухкривошипных механизмов с выстоем выходного звена для четырех бесконечно близких положений шатунной плоскостиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article is dedicated to the kinematic synthesis of dwell linkage mechanisms on the basis of double-crank four-bar linkage. The theoretical grounds of the kinematic geometry of the four infinitesimally close positions of the planar figure (coupler plane) are used for the synthesis of the basic straight-line mechanism. The regions of parameters’ existence of mechanisms are determined that enables to carry out the synthesis procedure at the given dwell duration and exactitude of the output link taking into account a number of additional requirements such as: by given position of the coupler point that defines overall dimensions of mechanism, by maximum displacement and angle of the guide of the output link, and by the angle of the crank rotation that corresponds to the start of the dwell period, which is important to fit out the mechanism to the cyclogram of the machine.en_US
dc.description.abstractalt2В работе рассмотрен вопрос кинематического синтеза рычажных механизмов с остановкой выходного звена на основе двухкривошипного шарнирного четырёхзвенного механизма. Для синтеза базового прямолинейно-направляющего механизма использованы теоретические положения кинематической геометрии четырёх бесконечно близких положений плоской фигуры (шатунной плоскости). Определены области существования механизмов, что позволяет проводить их синтез по заданной продолжительности и точности остановки выходного звена с учётом ряда дополнительных требований, а именно: по положению шатунной точки, что определяет габаритные размеры механизма; по величине максимального хода и углу наклона направляющей выходного звена, а также по углу поворота кривошипа, соответствующего началу остановки выходного звена, что важно для согласования работы механизма с циклограммой работы машины.en_US
Розташовується у зібраннях:№1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
232.pdfстаття1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.