Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубань, Ю. О.
dc.contributor.authorЛаврик, Т. В.
dc.contributor.authorІванець, С. А.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2017-06-29T08:31:55Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2017-06-29T08:31:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/13329
dc.descriptionЗубань, Ю. О. Інтегроване середовище розроблення дистанційних курсів на основі проектного підходу / Ю. О. Зубань, Т. В. Лаврик, С. А. Іванець // Технічні науки та технології. – 2016. – № 4 (6). – C. 148-154.en_US
dc.description.abstractРозглянуто комплексну модель створення дистанційних курсів, запроваджену в Сумському державному університеті у формі автоматизованого середовища розробки. Представлено основний понятійний апарат моделі й основних учасників проекту створення дистанційних курсів. Наведено опис етапів роботи над дистанційним курсом: розроблення навчальних матеріалів, методична та змістовно-наукова перевірка навчальних об’єктів, комплексна перевірка курсу. Для визначення якості навчальних матеріалів та аналізу стану розроблення дистанційних курсів запропоновано якісні та кількісні показники.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 4 (6)
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectдистанційний курсen_US
dc.subjectінтегроване середовище розробленняen_US
dc.subjectкомплексна перевіркаen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectdistance courseen_US
dc.subjectintegrated development environmenten_US
dc.subjectcomplex verificationen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectдистанционное обучениеen_US
dc.subjectдистанционный курсen_US
dc.subjectинтегрированная среда разработкиen_US
dc.subjectкомплексная проверкаen_US
dc.subjectкачествоen_US
dc.titleІнтегроване середовище розроблення дистанційних курсів на основі проектного підходуen_US
dc.title.alternativeIntegrated development environment for distant courses based on project approachen_US
dc.title.alternativeИнтегрированная среда разработки дистанционных курсов на основе проектного подходаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The given paper has considered the comprehensive model for creating distance courses implemented in Sumy State University as integrated development environment. There have been presented the basic conceptual model framework and the main project participants for creating distance courses. The paper gives the description of the steps for creating distance courses: development of teaching materials, methodological, scientific and content check of learning objects, complex verification of distance course. The qualitative and quantitative indicators have been used to determine the quality of training materials and to analyze the state of distance courses development.en_US
dc.description.abstractalt2Рассмотрена комплексная модель создания дистанционных курсов, которая внедрена в Сумском государственном университете в виде автоматизированной среды разработки. Представлены основной понятийный аппарат модели и основные участники проекта создания дистанционных курсов. Представлено описание этапов работы над дистанционным курсом: разработка учебных материалов, методическая, содержательная и научная проверка учебных объектов, комплексная проверка курса. Для определения качества учебных материалов и анализа состояния разработки дистанционных курсов предложены качественные и количественные показатели.en_US
Розташовується у зібраннях:Іванець С. А: наукові статті
№4(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215.pdfстаття664,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.