Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/13329
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зубань, Ю. О. | |
dc.contributor.author | Лаврик, Т. В. | |
dc.contributor.author | Іванець, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.accessioned | 2017-06-29T08:31:55Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.available | 2017-06-29T08:31:55Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/13329 | |
dc.description | Зубань, Ю. О. Інтегроване середовище розроблення дистанційних курсів на основі проектного підходу / Ю. О. Зубань, Т. В. Лаврик, С. А. Іванець // Технічні науки та технології. – 2016. – № 4 (6). – C. 148-154. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто комплексну модель створення дистанційних курсів, запроваджену в Сумському державному університеті у формі автоматизованого середовища розробки. Представлено основний понятійний апарат моделі й основних учасників проекту створення дистанційних курсів. Наведено опис етапів роботи над дистанційним курсом: розроблення навчальних матеріалів, методична та змістовно-наукова перевірка навчальних об’єктів, комплексна перевірка курсу. Для визначення якості навчальних матеріалів та аналізу стану розроблення дистанційних курсів запропоновано якісні та кількісні показники. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів: ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки та технології; № 4 (6) | |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | дистанційний курс | en_US |
dc.subject | інтегроване середовище розроблення | en_US |
dc.subject | комплексна перевірка | en_US |
dc.subject | якість | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | distance course | en_US |
dc.subject | integrated development environment | en_US |
dc.subject | complex verification | en_US |
dc.subject | quality | en_US |
dc.subject | дистанционное обучение | en_US |
dc.subject | дистанционный курс | en_US |
dc.subject | интегрированная среда разработки | en_US |
dc.subject | комплексная проверка | en_US |
dc.subject | качество | en_US |
dc.title | Інтегроване середовище розроблення дистанційних курсів на основі проектного підходу | en_US |
dc.title.alternative | Integrated development environment for distant courses based on project approach | en_US |
dc.title.alternative | Интегрированная среда разработки дистанционных курсов на основе проектного подхода | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The given paper has considered the comprehensive model for creating distance courses implemented in Sumy State University as integrated development environment. There have been presented the basic conceptual model framework and the main project participants for creating distance courses. The paper gives the description of the steps for creating distance courses: development of teaching materials, methodological, scientific and content check of learning objects, complex verification of distance course. The qualitative and quantitative indicators have been used to determine the quality of training materials and to analyze the state of distance courses development. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Рассмотрена комплексная модель создания дистанционных курсов, которая внедрена в Сумском государственном университете в виде автоматизированной среды разработки. Представлены основной понятийный аппарат модели и основные участники проекта создания дистанционных курсов. Представлено описание этапов работы над дистанционным курсом: разработка учебных материалов, методическая, содержательная и научная проверка учебных объектов, комплексная проверка курса. Для определения качества учебных материалов и анализа состояния разработки дистанционных курсов предложены качественные и количественные показатели. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Іванець С. А: наукові статті №4(6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
215.pdf | стаття | 664,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.