Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвинов, В. В.
dc.contributor.authorПосадська, І. С.
dc.contributor.authorСавельєв, М. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2017-06-29T09:36:25Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2017-06-29T09:36:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/13358
dc.descriptionЛитвинов, В. В. Архитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обучения / В. В. Литвинов, И. С. Посадская, М. В. Савельев // Технічні науки та технології. – 2016. – № 3 (5). – C. 122-130.en_US
dc.description.abstractДлительный период времени процесс автоматизации обучения заключался в использовании компьютерных средств с целью поддержки традиционной формы обучения. В данной статье представлена архитектура автоматизированной системы обучения, главным отличием которой является модуль формирования знаний о предметной области. Выделение в текстово-графическом представлении курса фрагментов для формализации дает возможность автоматизировать процессы обучения и контроля знаний. Гибкость в выборе способа представлений знаний в формализованной форме, установление прямых ссылок между формализованными знаниями и структурированными текстово-графическими позволяют инженеру по знаниям вносить изменения в структуру курса, не нарушая процесс обучения. Эффективность обучения повышается за счет автоматизации промежуточного и итогового контролей знаний.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 3 (5)
dc.subjectавтоматизована система навчанняen_US
dc.subjectінженер зі знаньen_US
dc.subjectформалізаціяen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectавтоматизаціяen_US
dc.subjectautomated learning systemen_US
dc.subjectthe knowledge engineeren_US
dc.subjectformalizationen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectautomationen_US
dc.subjectавтоматизированная система обученияen_US
dc.subjectинженер по знаниямen_US
dc.subjectформализацияen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.subjectавтоматизацияen_US
dc.titleАрхитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обученияen_US
dc.title.alternativeАрхітектура знаннєорієнтованої автоматизованої системи навчанняen_US
dc.title.alternativeArchitecture of knowledge-oriented automated system of learningen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Тривалий проміжок часу процес автоматизації навчання полягав у використанні комп’ютерних засобів для підтримки традиційної форми навчання. У цій статті представлена архітектура автоматизованої системи навчання, головною відмінністю якої є модуль формування знань про предметну область. Виділення в текстово-графічному поданні курсу фрагментів для формалізації дає можливість автоматизувати процеси навчання і контролю знань. Гнучкість у виборі способу представлень знань у формалізованої формі, встановлення прямих посилань між формалізованими знаннями і структурованими текстово-графічними дозволяють інженеру зі знань вносити зміни у структуру курсу, не порушуючи процес навчання. Ефективність навчання підвищується за рахунок автоматизації проміжного і підсумкового контролів знань.en_US
dc.description.abstractalt2For a long time usage of computer tools for supporting of traditional forms of learning was regarded as the automation in process of learning. The architecture of the automated learning system is presented in current article. Presence of the unit of domain knowledge formation in it is the main difference among existing systems. Extraction of fragments for the formalization from the text and the graphic representation of the course provides the ability to automate the processes of learning and knowledge control. Flexibility in the choosing of knowledge representation method in the formalized form, and the building of direct links between formalized knowledge and structured text and graphics allow the knowledge engineer to make changes in the structure of the course, without breaking the learning process. The efficiency of learning is enhanced by the automation of intermediate and final control of knowledge.en_US
Розташовується у зібраннях:Посадська І. С.: наукові статті
№3(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
180.pdfстаття852,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.