Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашейко, Г. О.-
dc.contributor.authorОрловський, Д. Л.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2017-06-29T10:17:27Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2017-06-29T10:17:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/13390-
dc.descriptionМашейко, Г. О. Інформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегію / Г. О. Машейко, Д. Л. Орловський // Технічні науки та технології. – 2016. – № 1 (3). – C. 161-168.en_US
dc.description.abstractПідприємствам, які хочуть бути конкурентоспроможними в сучасних умовах, необхідно використовувати клієнто-орієнтовану стратегію. Увага підприємств повинна бути орієнтована на пошук шляхів утримання клієнтів і підвищення їх лояльності. Для того, щоб взаємодія з клієнтом була ефективною необхідно, щоб фахівець під час прийняття управлінських рішень покладався не на власне емпіричне мислення, а мав можливість вчасно виявити проблемну ситуацію, пов’язану з клієнтом, провести діагностування і з’ясувати, в якому стані знаходиться клієнт і які управлінські рішення можна здійснити для поліпшення його стану. Тому в цій роботі було побудовано бізнес-процес діагностування стану клієнта, за допомогою діаграми варіантів використання відображено основні вимоги до програмного забезпечення, розроблено модель даних, яка дозволить вести як оперативний облік діяльності клієнтів, так і аналітичну діяльність, та розглянуто програмне забезпечення.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 1 (3)-
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectдіагностуванняen_US
dc.subjectбізнес-процесen_US
dc.subjectуправлінське рішенняen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectproblem situationen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.subjectbusiness processen_US
dc.subjectmanagement solutionen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectклиентen_US
dc.subjectпроблемная ситуацияen_US
dc.subjectдиагностированиеen_US
dc.subjectбизнес-процессen_US
dc.subjectуправленческое решениеen_US
dc.titleІнформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегіюen_US
dc.title.alternativeInformation technology of diagnostics and analysis of the state of clients for the company that supports customer-oriented strategyen_US
dc.title.alternativeИнформационная технология диагностирования и анализа состояния клиентов для предприятия, поддерживающего клиентоориентированную стратегиюen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Companies that want to be competitive in today's conditions it is necessary to use a client-oriented strategy. Attention companies should be focused on finding ways to retain customers and increase their loyalty. To be effective it is necessary to interact with the client, to specialist in management decisions rely not on their own empirical thought and time had the opportunity to identify a problem situation associated with the client, conduct diagnostics and find out what is the client and the management decisions in which the state can be carried out to improve his condition. Is why in this paper, was built business process of diagnosing the state of the client, through the use case diagrams reflect the basic requirements for software, developed a data model, which allows to conduct a records management clients activities and analytical work and developed software.en_US
dc.description.abstractalt2Предприятиям, которые хотят быть конкурентоспособными в современных условиях, необходимо использовать клиентоориентированную стратегию. Внимание предприятий должно быть ориентировано на поиск путей удержания клиентов и повышения их лояльности. Для того, чтобы взаимодействие с клиентом было эффективным необходимо, чтобы специалист при принятии управленческих решений полагался не на собственное эмпирическое мышление, а имел возможность вовремя выявить проблемную ситуацию, связанную с клиентом, провести диагностирование и выяснить в каком состоянии находится клиент и какие управленческие решения можно осуществить для улучшения его состояния. Поэтому в данной работе был построен бизнес-процесс диагностирования состояния клиента, с помощью диаграммы вариантов использования отражены основные требования к программному обеспечению, разработана модель данных, которая позволит вести как оперативный учет деятельности клиентов, так и аналитическую деятельность, и рассмотрено программное обеспечение.en_US
Розташовується у зібраннях:№1(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113.pdfстаття632,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.