Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк, Н. С.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2017-07-07T17:29:07Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2017-07-07T17:29:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/13901
dc.descriptionМихайлюк, Н. С. Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств / Н. С. Михайлюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – № 4 (4). – C. 146-153.en_US
dc.description.abstractРозглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено програму впровадження маркетингу в діяльність сільськогосподарського підприємства, яка містить відповідні алгоритми.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; № 4 (4)
dc.subjectфінансова стабільністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвпровадження маркетингуen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectпрограмаen_US
dc.subjectсіль­ськогосподарське підприємствоen_US
dc.subjectfinancially stabilityen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectimplementation of marketingen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.subjectprogramen_US
dc.subjectagricultural enterpriseen_US
dc.subjectфинансовая стабильностьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвнедрение маркетингаen_US
dc.subjectпланированиеen_US
dc.subjectпрограммаen_US
dc.subjectсельскохозяйственное предприятиеen_US
dc.titleЗабезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємствen_US
dc.title.alternativeEnsuring financial stability of agricultural enterprisesen_US
dc.title.alternativeОбеспечение финансовой стабильности сельскохозяйственных предприятийen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1In the article the problems financially stability agricultural enterprise. Agriculture firm attain high result use only qualitative marketing planning. The author developed a program of implementation of marketing activities in agricultural enterprises which is implemented by the respective algorithm.en_US
dc.description.abstractalt2Рассмотрен механизм обеспечения финансовой стабильности сельскохозяйственных предприятий. Доказано, что высоких хозяйственных результатов предприятие может достичь только при условии качественного маркетингового планирования. Разработана программа внедрения маркетинга в деятельность сельскохозяйственных предприятий, которая включает соответствующие алгоритмы.en_US
Розташовується у зібраннях:Михайлюк (Койдан) Н. С.: наукові статті
№4(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
135.pdfстаття1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.