Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/13970
Назва: Місце стратегічного фінансового аналізу у формуванні фінансової стратегії підприємства
Інші назви: Place of strategic financial analysis in the formation of financial strategy of enterprise
Место стратегического финансового анализа в формировании финансовой стратегии предприятия
Автори: Петрицька, О. С.
Ключові слова: фінансова стратегія
стратегічний фінансовий аналіз
планування
фінансове середовище
financial strategy
market analysis
planning
financial environment
финансовая стратегия
стратегический финансовый анализ
планирование
финансовая среда
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; № 1 (5)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність фінансової стратегії, етапи її розроблення, основні завдання, які вона вирішує. Досліджено роль та значення фінансової стратегії у загальній стратегії підприємства. Обґрунтовано важливість формування фінансової стратегії для успішного функціонування вітчизняних підприємств. Обґрунтований підхід до процесу проведення стратегічного фінансового аналізу – важливого етапу формування фінансової стратегії підприємства. Особливістю здійснення стратегічного фінансового аналізу є те, що він є прогнозним, тобто оцінює перспективний стан фінансового потенціалу підприємства під впливом можливих змін окремих чинників та умов, і таким чином відіграє значну роль у формуванні фінансової стратегії підприємства. Автор підкреслює, що, стратегічний фінансовий аналіз є найбільш складною підсистемою аналітичної роботи, в процесі якої необхідно виявити стратегічні фінансові можливості розвитку підприємства, а також визначити стратегічні параметри його фінансового потенціалу. Теоретичне дослідження основ стратегічного фінансового аналізу важливе з точки зору можливості застосування його методики в практичній діяльності господарюючих суб’єктів.
Опис: Петрицька, О. С. Місце стратегічного фінансового аналізу у формуванні фінансової стратегії підприємства / О. С. Петрицька // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 1 (5). – C. 230-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/13970
Розташовується у зібраннях:№1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
207.pdfстаття360,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.