Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-08-19T08:04:25Z-
dc.date.available2017-08-19T08:04:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14868-
dc.descriptionПоліщук, Н. В. Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення / Н. В. Поліщук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 124-134.en_US
dc.description.abstractУ статті з’ясовано філософсько-освітню та соціально-психологічну сутність становлення феномену творчо-духовної особистості в умовах здійснення інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу і накреслені шляхи та перспективи успішної реалізації процесу цього становлення. Обґрунтовано, що інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес – це важливий етап розвитку цивілізації, який максимально технізує і технологізує життєдіяльність суспільства, і тому філософсько-освітня думка констатує дегуманістичний характер цього явища, яке підпорядковує людину своїм законам і перетворює її в частину машинного виробництва, руйнує зв'язок людини з природою, як і саму природу та духовне єство людини, нівелює її духовну сутність. Тому філософія освіти, як і сама освіта, мають протидіяти і усувати ці негативні впливи інформаційно-високотехнологічного прогресу, бо не вирішення цього завдання тягне за собою втрату молодою людиною почуття стабільності, віри у власні творчі сили, дезорієнтацію у духовному житті суспільства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (8)-
dc.subjectінформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогресen_US
dc.subjectтворчо-духовна особистістьen_US
dc.subjectнаукаen_US
dc.subjectфілософія освітиen_US
dc.subjectдуховне самоствердженняen_US
dc.subjectтворча самореалізаціяen_US
dc.subjectдуховне життя суспільстваen_US
dc.subjectсоціально-ціннісна діяльністьen_US
dc.subjectинформационно-высокотехнологический научно-технический прогрессen_US
dc.subjectтворчески-духовная личностьen_US
dc.subjectфилософия образованияen_US
dc.subjectдуховное самоутверждениеen_US
dc.subjectтворческая самореализацияen_US
dc.subjectдуховная жизнь обществаen_US
dc.subjectсоциально-ценностная деятельностьen_US
dc.subjectinformation and high-tech scientific-technical progressen_US
dc.subjectcreativeen_US
dc.subjectspiritual personalityen_US
dc.subjectscienceen_US
dc.subjectcreative self-realizationen_US
dc.subjectspiritual life of societyen_US
dc.subjectsocially-valuable activitiesen_US
dc.subjectphilosophy educationen_US
dc.subjectspiritual self-assertionen_US
dc.titleПроблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішенняen_US
dc.title.alternativeПроблемы творчески-духовного самоутверждения личности в эпоху информационно-высокотехнологического прогресса и их решенияen_US
dc.title.alternativeРroblems creatively-a spiritual self identity in the era of information and high-tech progress and solutionsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье выяснена философско-образовательная и социально-психологическая сущность становления феномена творчески-духовной личности в условиях осуществления информационно-высокотехнологического научно-технического прогресса и намечены пути и перспективы успешной реализации процесса этого становления. Обосновано, что информационно-высокотехнологический научно-технический прогресс – это важный этап развития цивилизации, который максимально технизирует и технологизирует жизнедеятельность общества и поэтому философско-образовательная мысль констатирует дегуманистический характер этого явления, которое подчиняет человека своим законам и превращает его в часть машинного производства, разрушает связь человека с природой, как и саму природу и духовное содержание человека, нивелирует его духовную сущность. Поэтому философия образования, как и само образование, должны противодействовать и устранять эти отрицательные влияния информационно-высокотехнологического научно-технического прогресса, поскольку не решение этого задания тянет за собой потерю молодым человеком чувства стабильности, веры в собственные творческие силы, дезориентацию в духовной жизни общества.en_US
dc.description.abstractalt2In clause the philosophical-educational and socially-psychological essence of becoming of a phenomenon of the creative person-spiritual in conditions of realization of information-highly technological scientific and technical progress is found out and ways and prospects of successful realization of process of this becoming are planned. Because the features of the modern processes of information and high-tech progress can be attributed not only to a substantial increase of the role of science, technology, high technology, the improvement of the material life of information and of innovatisation of society, but also a significant drop in the spirituality of the young generation. It is proved, that information-highly technological scientific and technical progress is an important stage of development of a civilization which it is maximal technization and technologization ability to live of a society and consequently the philosophicaleducational idea ascertains dеhumanistic character of this phenomenon which subordinates the person to the laws and transforms it into a part of a mechanical production, destroys communication of the person with the nature, as well as the nature and the spiritual maintenance of the person, levels its spiritual essence. Therefore the philosophy of formation, as well as formation, should counteract and eliminate these negative influences of information-highly technological scientific and technical progress as not the decision of this task pulls behind itself loss by the young man of feeling of stability, beliefs in own creative power, a desorientation in a spiritual life of a society. It is shown that in all spheres of public life difficult, but also and most important social phenomena and processes revealed the spiritual and moral life of society, because it is here produced, fixed, improved and passed on from generation to generation, from person to person those substantive, meaning and values, which are necessary for the life of the society and for the life of the individual. It is proved that the problem of creative education, spiritual personal-affirmation in a young person is relevant and has a deep socio-pedagogical and philosophical and educational sense, as the personality capable of creative and spiritual self-assertion in the areas of self-realization, self-development, will be able to freely and successfully conduct themselves in various spheres of life, self and non-traditional thinking, dare to develop your own strategy of behavior, to exercise moral choice and to take responsibility for their actions and their own development. This is important both for the individual and for society as a whole.en_US
Розташовується у зібраннях:Ревко А. М.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
124-134.pdfстаття259,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.