Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиндаулова, Р. Б.-
dc.date.accessioned2017-08-21T09:20:06Z-
dc.date.available2017-08-21T09:20:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14878-
dc.descriptionШиндаулова, Р. Б. Світоглядний потенціал ноогуманістичної освіти / Р. Б. Шиндаулова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 215-223.en_US
dc.description.abstractУ даній статті автором здійснюється спроба, задіявши методологічний потенціал сучасної філософії освіти, проаналізувати можливості ноогуманізму як освітнього проекту у формуванні світогляду студентів. При цьому, здійснюється авторська спроба дати дефініцію понятійно-категоріального апарату світоглядного дискурсу дослідження ноогуманістичної освіти (ноогуманістичний світогляд, ноогуманістична світоглядна культура, ноогуманістичне мислення, ноогуманістична педагогіка, ноогуманістична свідомість, ноогуманістично-орієнтована особистість, ноогуманістично-орієнтоване освітнє середовище).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (8)-
dc.subjectноогуманізмen_US
dc.subjectноогуманістична освітаen_US
dc.subjectсвітоглядen_US
dc.subjectноогуманістично-орієнтована особистістьen_US
dc.subjectсоціоприродна злагодаen_US
dc.subjectноогуманизмen_US
dc.subjectноогуманистическое образованиеen_US
dc.subjectмировоззрениеen_US
dc.subjectноогуманистически-ориентированная личностьen_US
dc.subjectсоциоприродное согласиеen_US
dc.subjectnoohumanismen_US
dc.subjectnoohumanistic educationen_US
dc.subjectworldviewen_US
dc.subjectnoohumanismoriented personalityen_US
dc.subjectharmony of society and natureen_US
dc.titleСвітоглядний потенціал ноогуманістичної освітиen_US
dc.title.alternativeМировоззренческий потенциал ноогуманистического образованияen_US
dc.title.alternativeТhe worldview potential of noohumanistic educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В данной статье автором осуществляется попытка, задействовав методологический потенциал современной философии образования, проанализировать возможности ноогуманизма как образовательного проекта формировать мировоззрение студентов. При этом, осуществляется авторская попытка дать дефиницию понятийно-категориальному аппарату мировоззренческого дискурса исследования ноогуманистического образования (ноогуманистическое мировоззрение, ноогуманистическая мировоззренческая культура, ноогуманистическое мышление, ноогуманистическая педагогика, ноогуманистическое сознание, ноогуманистически-ориентированная личность, ноогуманистически-ориентированная образовательная среда).en_US
dc.description.abstractalt2In this article, the author makes an attempt to analyze the possibilities of noohumanism as an educational project to form a worldview of students using methodological potential of the modern philosophy of education. At the same time, the author makes an attempt to give a definition of conceptual and categorical apparatus of philosophical discourse of noohumanistic education studies (noohumanistic worldview, noohumanistic worldview culture, noohumanistic thinking, noohumanistic pedagogy, noohumanistic consciousness, noohumanism-oriented personality, noohumanism-oriented educational environment). According to importance of studying educational strategies (implementing the idea of socio-natural agreement) potential in response to the challenges of modernity, the connection between the noohumanistic approaches with ideas of humanism and the theory of the noosphere was analyzed. The problem of education noohumanization is reinforced by globalization and gets the particular importance in an ever-increasing trend towards the democratization of modern society, which is accompanied by a transformation of the status of the individual characteristics. The author shows that noohumanism is focused on the formation of worldview where the individual is aware of himself reasonably constructive part of the cosmos, seeking to realize themselves in an adequate semantic coordinates. The noohumanistic pedagogy contains the “noospherical” and “humanistic” components. The noospheric fundament is based on the noospheric-anthropoligical approaches. The noohumanism plays the role of modulator (sensual “connector”) between the noosphere doctrine and well as humanistic one. The noohumanistic pedagogy is a noospheric branch line of humanistic pedagogy.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-223.pdfстаття229,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.