Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14902
Назва: Методичні вказівки з підсумкової атестації студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" всіх форм навчання
Автори: Карпенко, Ю. М.
Бабаченко, Л. В.
Жидок, В. В.
Дудко, В. Б.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингові комунікації
логістика
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет
Опис: Карпенко, Ю. М. Методичні вказівки з підсумкової атестації студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» всіх форм навчання / уклад. Ю. М. Карпенко, Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, В. Б. Дудко. - Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 24 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14902
Розташовується у зібраннях:Дудко В. Б.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка_атестація.pdf695,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.