Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.date.accessioned2017-09-07T07:45:05Z-
dc.date.available2017-09-07T07:45:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14917-
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Особливості використання власних товарних марок українськими підприємствами / Ю. М. Карпенко // Cучасні тенденції інформаційно-технологічної, економічної і соціально-правової взаємодії в бізнесі : зб. матеріалів ХІІІ Між нар. наук.-практ. конф. ЧІІБІП МНТУ імені академіка Ю. Бугая. (м. Чернігів, 20 квітня 2017 року). – Чернігів, 2017. – С. 68-70.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧІІБІП МНТУ імені академіка Ю. Бугаяen_US
dc.subjectвласні торговельні маркиen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectвиробникen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетологen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.titleОсобливості використання власних товарних марок українськими підприємствамиen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Особливості використання ВТМ.pdf364,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.