Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.date.accessioned2017-09-07T07:50:46Z-
dc.date.available2017-09-07T07:50:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14918-
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Маркетингові комунікації та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Ukraine-EU. Modern Technology, Business and Law : collection of international scientific papers: in 2 parts. Part 1. Modern Priorities of Economics. Engineering and Technologyes. (Slovak Republic-Poland, April 19-23, 2016). - Chernihiv : CNUT, 2016. - рр. 147-148.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;Ч. 1-
dc.subjectмедіаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.titleМаркетингові комунікації та нові медіаen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Kosice_Нові медіа.pdf374,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.