Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховик, М. В.-
dc.date.accessioned2017-09-11T11:46:24Z-
dc.date.available2017-09-11T11:46:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14963-
dc.descriptionОльховик, М. В. Феномен ресентименту в системі сучасних соціально-комунікаційних технологій / М. В. Ольховик // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 24-26.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу феномена ресентименту і можливості його функціонування у сучасному медіа просторі. Автор аналізує теорії ресентименту Фрідріха Ніцше і Макса Шелера та їхню трансформацію в системі сучасних соціально-комунікаційних технологій.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6)-
dc.subjectресентиментen_US
dc.subjectсоціальні комунікаціїen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectмережеве суспільствоen_US
dc.subjectресентиментen_US
dc.subjectсоциальные коммуникацииen_US
dc.subjectидентичностьen_US
dc.subjectсетевое обществоen_US
dc.subjectthe ressentimenten_US
dc.subjectsocial communicationsen_US
dc.subjectthe identityen_US
dc.subjectnetwork societyen_US
dc.titleФеномен ресентименту в системі сучасних соціально-комунікаційних технологійen_US
dc.title.alternativeФеномен ресентимента в системе современных социально-коммуникационных технологийen_US
dc.title.alternativeResentiment phenomenon in the system of modern social and communication technologiesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Статья посвящена феномену ресентимента и возможности его функционирования в современном медиа пространстве. Автор анализирует теории ресентимента Фридриха Ницше и Макса Шелера и их трансформацию в системе современных социально-коммуникационных технологий.en_US
dc.description.abstractalt2The article is devoted to phenomena of the ressentiment and the possibility of its functioning in modern media space. The author analyses the theory of ressentiment of Friedrich Nietzsche and Max Scheler and their transformation in the system of the modern social and communication technologies.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
024-026.pdfстаття201,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.