Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолотова, О. О.-
dc.date.accessioned2017-09-12T13:32:50Z-
dc.date.available2017-09-12T13:32:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14983-
dc.descriptionКолотова, О. О. Феномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світів / О. О. Колотова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 95-101.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджується феномен двійництва та його реалізація в мистецтві. Встановлюється, що двійництво – художній прийом, який виконує смислотворчі та формотворчі функції, генетично виріс з міфології та особливої популярності набув у творчості передромантиків, романтиків, постмодерністів та в масовій культурі. У публікації виокремлені та проаналізовані такі модифікації феномену двійництва в художньому творі: герой та його alter ego, інкорпороване у фізичну оболонку; внутрішнє, психологічне «двійництво» суб’єкта; персонажі-близнюки, персонажі-клони; спосіб групування дійових осіб, при якому один герой «віддзеркалює» певні якості іншого; мотив «двосвіття» та блукання персонажів поміж реальностямиen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6)-
dc.subjectфеномен двійництваen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectІншийen_US
dc.subjectalter egoen_US
dc.subject«двосвіття»en_US
dc.subjectромантизмen_US
dc.subjectекспресіонізмen_US
dc.subjectпостмодернізмen_US
dc.subjectмасова культураen_US
dc.subjectфеномен двойничестваen_US
dc.subjectидентичностьen_US
dc.subjectДругойen_US
dc.subject«двоемирье»en_US
dc.subjectэкспрессионизмen_US
dc.subjectпостмодернизмen_US
dc.subjectмассовая культураen_US
dc.subject"doppelgängers"en_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectotheren_US
dc.subjectthe motif of “two world”en_US
dc.subjectromanticismen_US
dc.subjectexpressionismen_US
dc.subjectpostmodernismen_US
dc.subjectpopular culturеen_US
dc.titleФеномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світівen_US
dc.title.alternativeФеномен двойственности в искусстве: расщепленный субъект на грани мировen_US
dc.title.alternativeDoppelgängers phenomenon in art: split subject at the worldsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье исследуется феномен двойничества и его реализация в искусст- ве. Устанавливается, что двойничество - художественный прием, исполняющий смыслообразующие и формообразующие функции, который генетически вырос из мифологии и особую популярность получил в творчестве предромантиков, романтиков, постмодернистов, а также в массовой культуре. В публикации выделены и проанализированы следующие модификации двойничества в художественном произведении: герой и его alter ego, инкорпорированное в физическую оболочку; внутреннее, психологическое «двойничество» субъекта; персонажи-близнецы, персонажи-клоны; способ группировки действующих лиц, при котором один герой «отражает» определенные качества другого; мотив «двоемирья» и блуждания персонажей между реальностями.en_US
dc.description.abstractalt2The phenomenon of "doppelgängers" and its implementation in the art is examined in the paper. "Doppelgängers" is an artistic technic that performs sense-and formative function. It was originated from mythology and became very popular in romantic and postmodern art and in popular culture. A character and his alter ego, incorporated in a physical shell; internal, psychological "doppelgängers" of a subject; twin characters, clones characters; the motif of “two world” and characters wandering between realities are the modifications of "doppelgängers" in an artwork that have been analyzed in the article.en_US
Розташовується у зібраннях:Колотова Оксана Олександрівна
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
095-101.pdfстаття247,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.