Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагініна, С. В.-
dc.date.accessioned2017-09-19T11:56:01Z-
dc.date.available2017-09-19T11:56:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15014-
dc.descriptionБлагініна С. В. Еволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесу / С. В. Благініна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1 (7). - С. 15-22.en_US
dc.description.abstractРозглянута еволюція вищої освіти Німеччини, вказані провідні тенденції її розвитку після об’єднання. Акцентовано національні пріоритети – підвищення професіоналізації, ефективності наукових досліджень і технологічного прогресу в умовах участі в Болонському процесі та інших європейських проектах.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7)-
dc.subjectеволюція вищої освітиen_US
dc.subjectосвітня політикаen_US
dc.subjectпрофесіоналізаціяen_US
dc.subjectвищі фахові школиen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectдержавний науковий секторen_US
dc.subjectэволюция высшего образованияen_US
dc.subjectобразовательная политикаen_US
dc.subjectпрофессионализацияen_US
dc.subjectвысшие профессиональные школыen_US
dc.subjectБолонский процессen_US
dc.subjectгосударственный научный секторen_US
dc.subjectevolution of higher educationen_US
dc.subjecteducational politicsen_US
dc.subjectprofessionalizationen_US
dc.subjecthigher professional schoolsen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectstate scientific sectoren_US
dc.titleЕволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесуen_US
dc.title.alternativeЭволюция системы высшего образования в Германии в условиях Болонского процессаen_US
dc.title.alternativeЕvolution of system of higher education of Germany in the conditions of Вologna processen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Рассмотрена эволюция высшего образования Германии, указаны ведущие тенденции ее развития после объединения. Акцентированы национальные приоритеты - повышение профессионализации, эффективности научных исследований и технологического прогресса в условиях участия в Болонском процессе и других европейских проектах.en_US
dc.description.abstractalt2Evolution of higher education of Germany and the specified conducting tendencies of its development after unification is considered. National priorities - increase professionalization, an efficiency of scientific research and technological progress in conditions of participation in Bologna process and other European projects are stresseden_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-22.pdfстаття262,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.