Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15015
Назва: | Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці |
Інші назви: | Генезис философско-психолого-педагогического понятия категории опыта в педагогической науке Genesis of philosophical, psychological and pedagogical concept of experience in pedagogical science |
Автори: | Долматова, М. П. |
Ключові слова: | досвід розвиток формування філософія психологія педагогіка знання уміння навички категорія опыт развитие формирование философия психология педагогика знания умения навыки категория experience development formation philosophy psychology education knowledge abilities skills category |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто філософське, психологічне та педагогічне трактування категорії „досвід”, розкрито сутність цього поняття як основи навчального пізнання та духовного розвитку особистості. |
Опис: | Долматова, М. П. Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія . - 2016. - № 1 (7). - С. 23-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15015 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23-30.pdf | стаття | 228,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.