Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15015
Назва: Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці
Інші назви: Генезис философско-психолого-педагогического понятия категории опыта в педагогической науке
Genesis of philosophical, psychological and pedagogical concept of experience in pedagogical science
Автори: Долматова, М. П.
Ключові слова: досвід
розвиток
формування
філософія
психологія
педагогіка
знання
уміння
навички
категорія
опыт
развитие
формирование
философия
психология
педагогика
знания
умения
навыки
категория
experience
development
formation
philosophy
psychology
education
knowledge
abilities
skills
category
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто філософське, психологічне та педагогічне трактування категорії „досвід”, розкрито сутність цього поняття як основи навчального пізнання та духовного розвитку особистості.
Опис: Долматова, М. П. Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія . - 2016. - № 1 (7). - С. 23-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15015
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-30.pdfстаття228,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.