Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15021
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазур, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Федоренко, В. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-21T09:15:38Z | - |
dc.date.available | 2017-09-21T09:15:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15021 | - |
dc.description | Mazur, T. V. Рsychological factors of self-realization in the student's age / T. V. Mazur, V. N. Fedorenko // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1 (7). - С. 70-74. | en_US |
dc.description.abstract | The article deals with scientific approaches to the concept of "selfrealization", reveals the basic components of self-realization. It describes the results of a study of the connection between the experience of successful self-actualization and emotional characteristics of personality in older adolescence, self-identified gender specifics in the student's age. Were determined the causes of the difficulties appearance in self-realization, and it was shown that the depression and anxiety can become serious obstacles to the formation of life orientations of the students. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7) | - |
dc.subject | socialization | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | self-realization | en_US |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | respondents | en_US |
dc.subject | behaviour | en_US |
dc.subject | life-purpose orientations | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.subject | юність | en_US |
dc.subject | респонденти | en_US |
dc.subject | поведінка | en_US |
dc.subject | смисложиттєві орієнтації | en_US |
dc.subject | социализация | en_US |
dc.subject | личность | en_US |
dc.subject | самореализация | en_US |
dc.subject | юность | en_US |
dc.subject | респонденты | en_US |
dc.subject | поведение | en_US |
dc.subject | смысложизненные ориентации | en_US |
dc.title | Рsychological factors of self-realization in the student's age | en_US |
dc.title.alternative | Психологічні фактори самореалізації у студентському віці | en_US |
dc.title.alternative | Психологические факторы самореализации в студенческом возрасте | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | У статті розглянуті наукові підходи до поняття «самореалізація», розкриваються основні складові самореалізації. Описуються результати дослідження самореалізації в зв’язку з емоційними властивостями особистості в старшому юнацькому віці, виявлена гендерна специфіка самореалізації в студентському віці, визначені причини виникнення труднощів самореалізації особистості, показано, що тривожність і депресія можуть стати серйозними перешкодами на шляху формування смисложиттєвих орієнтацій студентів. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | В статье рассмотрены научные подходы к понятию «самореализация», раскрываются основные составляющие самореализации. Описываются результаты исследования самореализации в связи с эмоциональными свойствами личности в старшем юношеском возрасте, выявлена гендерная специфика самореализации в студенческом возрасте, определены причины возникновения трудностей самореализации личности, показано, что тривожность и депрессия могут стать серйозными препятствиями на пути формирования смысложизненных ориентаций студентов. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Мазур Т. В.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
70-74.pdf | стаття | 180,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.