Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Т. В.-
dc.contributor.authorФедоренко, В. Н.-
dc.date.accessioned2017-09-21T09:15:38Z-
dc.date.available2017-09-21T09:15:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15021-
dc.descriptionMazur, T. V. Рsychological factors of self-realization in the student's age / T. V. Mazur, V. N. Fedorenko // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1 (7). - С. 70-74.en_US
dc.description.abstractThe article deals with scientific approaches to the concept of "selfrealization", reveals the basic components of self-realization. It describes the results of a study of the connection between the experience of successful self-actualization and emotional characteristics of personality in older adolescence, self-identified gender specifics in the student's age. Were determined the causes of the difficulties appearance in self-realization, and it was shown that the depression and anxiety can become serious obstacles to the formation of life orientations of the students.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7)-
dc.subjectsocializationen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectself-realizationen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectrespondentsen_US
dc.subjectbehaviouren_US
dc.subjectlife-purpose orientationsen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectюністьen_US
dc.subjectреспондентиen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectсмисложиттєві орієнтаціїen_US
dc.subjectсоциализацияen_US
dc.subjectличностьen_US
dc.subjectсамореализацияen_US
dc.subjectюностьen_US
dc.subjectреспондентыen_US
dc.subjectповедениеen_US
dc.subjectсмысложизненные ориентацииen_US
dc.titleРsychological factors of self-realization in the student's ageen_US
dc.title.alternativeПсихологічні фактори самореалізації у студентському віціen_US
dc.title.alternativeПсихологические факторы самореализации в студенческом возрастеen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1У статті розглянуті наукові підходи до поняття «самореалізація», розкриваються основні складові самореалізації. Описуються результати дослідження самореалізації в зв’язку з емоційними властивостями особистості в старшому юнацькому віці, виявлена гендерна специфіка самореалізації в студентському віці, визначені причини виникнення труднощів самореалізації особистості, показано, що тривожність і депресія можуть стати серйозними перешкодами на шляху формування смисложиттєвих орієнтацій студентів.en_US
dc.description.abstractalt2В статье рассмотрены научные подходы к понятию «самореализация», раскрываются основные составляющие самореализации. Описываются результаты исследования самореализации в связи с эмоциональными свойствами личности в старшем юношеском возрасте, выявлена гендерная специфика самореализации в студенческом возрасте, определены причины возникновения трудностей самореализации личности, показано, что тривожность и депрессия могут стать серйозными препятствиями на пути формирования смысложизненных ориентаций студентов.en_US
Розташовується у зібраннях:Мазур Т. В.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-74.pdfстаття180,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.