Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. В.-
dc.date.accessioned2017-10-02T13:00:37Z-
dc.date.available2017-10-02T13:00:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15044-
dc.descriptionМоскаленко, В. В. Проблеми становлення економічної культури особистості на сучасному етапі розвитку України / В. В. Москаленко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 1 (5). - С. 47-52.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються деякі теоретичні концепти, які виступають методологічними принципами дослідження економічної культури особистості. Зокрема, наголошується на важливості визначення категоріального апарату дослідження (розглядається співвідношення понять «культура, «економічна культура суспільства», «економічна культура особистості»). Виділено «раціональність» як модель економічної поведінки і як ознаку «економічності» в економічній культурі. Особливу увагу приділено визначенню структурних складових економічної культури особистості та аналізу їх змісту. Проаналізовано зміст когнітивного, афективного та конативного компонентів економічної культури особистості. Відмічено, що на основі психологічних одиниць, отриманих в результаті операціоналізації змістовних характеристик тих структурних компонентів, що виділено в результаті аналізу, можна побудувати емпіричну структурно - функціональну модель дослідження економічної культури особистості.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (5)-
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectекономічна культураen_US
dc.subjectекономічна культура особистостіen_US
dc.subjectмодель економічної поведінкиen_US
dc.subjectраціональністьen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectкогнітивний компонентen_US
dc.subjectафективний компонентen_US
dc.subjectконативний компонентen_US
dc.subjectекономічна соціалізаціяen_US
dc.subjectэкономическая культураen_US
dc.subjectэкономическая культура личностиen_US
dc.subjectмодель экономического поведенияen_US
dc.subjectрациональностьen_US
dc.subjectкогнитивный компонентen_US
dc.subjectаффективный компонентen_US
dc.subjectконативный компонентen_US
dc.subjectэкономическая социализацияen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjecteconomic cultureen_US
dc.subjecteconomic culture of personalityen_US
dc.subjectmodel of economic behavioren_US
dc.subjectrationalityen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjectcognitive componenten_US
dc.subjectan affective componenten_US
dc.subjectconnotative componenten_US
dc.subjecteconomic socializationen_US
dc.titleПроблеми становлення економічної культури особистості на сучасному етапі розвитку Україниen_US
dc.title.alternativeПроблемы становления экономической культуры личности на современном этапе развития Украиныen_US
dc.title.alternativeРroblems of personality economic culture formation in terms of Ukraine present stageen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье рассматриваются некоторые теоретические концепты в качестве методологических принципов исследования экономической культуры личности. В частности, акцентируется внимание на важности определения категориального аппарата исследования (рассматривается соотношение понятий «культура», «экономическая культура общества», «экономическая культура личности»). Выделен феномен «рациональнсти» в качестве модели экономического поведения, а также в качестве признака «экономичности» в экономической культуре. Особое внимание уделено обоснованию структурных составляющих экономической культуры, а также анализу их содержания. Проанализировано содержание когнитивного, аффективного и конативного компонентов экономической культуры личности. Отмечается, что на основе психологических единиц, полученных в результате операционализации содержательных характеристик выделенных структурных компонентов, может быть создана эмпирическая структурно-функциональная модель исследования экономической культуры личности.en_US
dc.description.abstractalt2The article discusses some of the theoretical concepts as methodological principles of the study of the economic culture of the individual. In particular, it focuses on the importance of defining the categorical apparatus studies (relations between the concepts of "culture", "economic culture of the society", "economic culture of personality" are discussed). It is shown that in the economic culture of personality “the displaying” assumes economic quality due to the formation of the primary economic sense to initially neutral objects. The high regulatory significance of the affective component in the economic behavior of the individual is accentuated. Conative component of the economic culture of the individual is considered as economic intentions that guide a person for a certain economic purpose. The phenomenon of "rationality" as a model of economic behavior as well as a sign of "efficiency" in the economic culture is highlighted. Particular attention is paid to the justification of structural components of economic culture and the analysis of their content. Contents of cognitive, affective and connotative components of economic culture of personality are analyzed. The empirical structural-functional model of study of the economic culture of the individual can be created on the basis of psychological units resulting from the operationalization of selected content characteristics of the structural components.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
047-052.pdfстаття238,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.