Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15107
Назва: The implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business
Інші назви: Імплементація принципів консюмеризму в стратегію розвитку бізнесу
Имплементация принципов консюмеризма в стратегию развития бизнеса
Автори: Гришова, І. Ю.
Воронжак, П. В.
Шестаковська, Т. Л.
Ключові слова: consumerism
the principles of consumerism
public policy
the strategy of business development
social development
the interests of consumers
консюмеризм
принципи консюмеризму
державна політика
стратегія розвитку бізнесу
соціальний розвиток
інтереси споживачів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;№ 2 (10), Ч. 1.
Короткий огляд (реферат): The article aims at structuring the directions of the implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business. Based on the synthesis of the theoretical basis and the content of consumerism the article deals with the ways and approaches to implementing the principles of consumerism in the strategy of the development of business. An expediency of implementing the principles of consumerism in the strategy of business development simultaneously at the strategic, tactical and operational levels of management to gather with the instrumental support of its stages are offered and worked out.
Опис: Gryshova, І. Ju. The implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business / І. Ju. Gryshova, P. V. Voronzhak, T. L. Shestakovska // Науковий вісник Полісся. – 2017. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 41-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15107
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41-48.pdf355,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.