Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко, В. В.-
dc.date.accessioned2017-10-11T12:29:14Z-
dc.date.available2017-10-11T12:29:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15120-
dc.descriptionМартиненко, В. В. Макроекономічні фактори ринкового ціноутворення в умовах досконалої конкуренції / В. В. Мартиненко // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2 (10). Ч. 1. - С. 105-112.en_US
dc.description.abstractАвтором класифіковано та систематизовано основні макроекономічні фактори ціноутворення, вплив яких є суттєвим на ринку макаронних виробів в умовах досконалої конкуренції. Побудовано модель залежності щомісячних обсягів реалізації (функцію попиту) макаронних виробів в Україні. Проведено формалізацію та статистичний аналіз впливу макроекономічних факторів на середньомісячну ціну та обсяг попиту з метою прогнозування кон'юнктури ринку макаронних виробів в Україні. Отримані результати дослідження можуть бути використані для аналізу інших типових ринків продовольчих товарів в умовах досконалої конкуренції.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (10), Ч. 1.-
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectобсягen_US
dc.subjectфакторen_US
dc.subjectкон’юнктураen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectпродовольчі товариen_US
dc.subjectдосконала конкуренціяen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectcapacityen_US
dc.subjectfactoren_US
dc.subjectmarket conditionsen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectfood productsen_US
dc.subjectperfect competitionen_US
dc.titleМакроекономічні фактори ринкового ціноутворення в умовах досконалої конкуренціїen_US
dc.title.alternativeMacroeconomic factors of market pricing under perfect competitionen_US
dc.title.alternativeМакроэкономические факторы рыночного ценообразования в условиях совершенной конкуренцииen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The author systematically classified and systemized the key macroeconomic factors of pricing, the impact of which is essential on pasta market under the circumstances of perfect competition. The model of depending on monthly sales (demand function) of pasta in Ukraine is provided. It is given a formalization and statistical analysis of the impact of macroeconomic factors on the monthly average price and the demand to predict market conditions pasta in Ukraine. The results of research can be used to analyze other typical food market under perfect competition.en_US
dc.description.abstractalt2Автором классифицированы и систематизированы основные макроэкономические факторы ценообразования, влияние которых является существенным на рынке макаронных изделий в условиях совершенной конкуренции. Построена модель зависимости ежемесячных объемов реализации (функцию спроса) макаронных изделий в Украине. Проведено формализацию и статистический анализ влияния макроэкономических факторов на среднемесячную цену и объем спроса с целью прогнозирования рынка макаронных изделий в Украине. Полученные результаты исследования могут быть использованы для анализа других типичных рынков продовольственных товаров в условиях совершенной конкуренции.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-112 .pdf412,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.