Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, А. А.-
dc.contributor.authorЖидок, В. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.-
dc.date.accessioned2017-10-12T12:36:58Z-
dc.date.available2017-10-12T12:36:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15140-
dc.descriptionRomanova, А. А. Market research of inbound tourists in chernigov as a factor of increasing tourist attractiveness / A. A. Romanova, V. V. Zhydok, T. V. Zabashtanska // Науковий вісник Полісся. – 2017. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 216-228.en_US
dc.description.abstractThrough market research entry of tourists of Chernihiv there were identified such problems of development as poor infrastructure; the substance of a clear concept of tourism; deficit financing; lack of coordination of actions between the government, businesses and the public. The development prospects for increasing the tourist attractiveness of Chernihiv on the basis of accounting weaknesses, leveling threats of tourism in the city, efficient use of available resources and potential are proposed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (10), Ч. 1.-
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist sphereen_US
dc.subjecttourist activitiesen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectanalysis of the tourism marketen_US
dc.subjecttourist attractivenessen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристична сфераen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectаналіз туристичного ринкуen_US
dc.subjectтуристична привабливістьen_US
dc.titleMarket research of inbound tourists in Сhernigov as a factor of increasing tourist attractivenessen_US
dc.title.alternativeДослідження ринку в’їзних туристів міста Чернігова як чинник підвищення туристичної привабливостіen_US
dc.title.alternativeИсследование рынка въездных туристов города Чернигова как фактор повышения туристической привлекательностиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Шляхом дослідження ринку в’їзних туристів м. Чернігова, визначено проблеми його розвитку, що полягають в нерозвиненій інфраструктурі; відсутності чіткої концепції розвитку туризму; дефіциті фінансування; нескоординованості дій між владою, бізнес-структурами та громадськістю. Запропоновані перспективи розвитку для підвищення туристичної привабливості Чернігова на підставі врахування слабких сторін, нівелювання загроз розвитку туризму в місті, ефективного використання наявних ресурсів та потенційних можливостей.en_US
dc.description.abstractalt2Исследован рынок въездных туристов г. Чернигова, одного из самых древних городов Европы. Определены проблемы развития, состоящие в неразвитой инфраструктуре; отсутствия четкой концепции развития туризма; дефиците финансирования; нескоординированности действий между властью, бизнес-структурами и общественностью. Предложенные перспективы развития для повышения туристической привлекательности Чернигова, основанные на учете слабых сторон, нивелировании угроз развития туризма в городе, эффективном использования имеющихся ресурсов и потенциальных возможностей.en_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Жидок В. В.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216-228.pdf637,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.