Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГришова, І. Ю.-
dc.contributor.authorНегоденко, В. С.-
dc.contributor.authorШестаковська, Т. Л.-
dc.date.accessioned2017-10-19T09:18:54Z-
dc.date.available2017-10-19T09:18:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15161-
dc.descriptionGryshova, І. Ju. The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerism / І. Ju. Gryshova, V. S. Negodenko, T. L. Shestakovska // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 1. – С. 62-67.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of performing the functions of consumerism. The research and systematic methodological approach are made in order to determine the level of consumer protection for a specific product or service. The use of the models of multiattributive products to the evaluation process of consumer protection is suggested, which doesn`t provide an assessment of attributes, but as far the consumer is protected using it. The problems and further directions of activation of the Institute of consumerism in the context of the performance of its functions are motivated.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 3 (11). Ч. 1-
dc.subjectconsumerismen_US
dc.subjectsocially oriented economyen_US
dc.subjectthe functions of consumerismen_US
dc.subjectconsumer protectionen_US
dc.subjectmultiattributive modelen_US
dc.subjectконсюмеризмen_US
dc.subjectсоціально орієнтована економікаen_US
dc.subjectфункції консюмеризмуen_US
dc.subjectзахист прав споживачівen_US
dc.subjectмультиатрибутна модельen_US
dc.titleThe methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerismen_US
dc.title.alternativeМетодологічні засади визначення рівня виконання функцій консюмеризмуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1У статті розглянуто та визначено особливості виконання функцій консюмеризму. Досліджений та систематизований методологічний підхід до визначення рівня захисту прав споживачів для окремого товару або послуги. Запропоновано використання моделі мультиатрибутного товару до процесу оцінки захисту прав споживачів, який передбачає оцінку не атрибутів, а того, на скільки при його використанні споживач є захищеним. Обґрунтовано проблеми та перспективні напрями активізації інституту консюмеризму у контексті виконання своїх функцій.en_US
Розташовується у зібраннях:Шестаковська Тетяна Леонідівна
Науковий вісник Полісся. — 2017. — №3 (11) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-67.pdfстаття575,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.