Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, О. І.-
dc.date.accessioned2017-10-19T09:39:31Z-
dc.date.available2017-10-19T09:39:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15166-
dc.descriptionGonchar, O. I. Management of the potential of an enterprise on the basis of graph-analytical models / O. I. Gonchar // Науковий вісник Полісся. – 2017. - № 2 (10). Ч. 2. – С. 61-65.en_US
dc.description.abstractIt is stated that the results of evaluation of aggregate value and separate components of the potential of an enterprise, market opportunities, uncertainties and threats are the basis for strategic plans of the development of an enterprise. It is proved that graph-analytical assessment methods demonstrate the results of research and provide information not only about the size of potential, but also about the "problem" elements. The shortcomings of existing methods of assessment of the potential of an enterprise are defined (square of the potential, the radar method, ect.) The feasibility of modeling and assessment of the potential of an enterprise for five elements - ‘vectors of development’ – informational, labor, financial, industrial and market potentials is grounded. Attention is paid to the advantages of building the graph-analytical model – ‘star of the potential of an enterprise’.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (10). Ч. 2.-
dc.subjectpotential of an enterpriseen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjectelementsen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectabilitiesen_US
dc.subjectopportunitiesen_US
dc.subjectmanagement of the potential of an enterpriseen_US
dc.subjectпотенціал підприємстваen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectелементиen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectздатностіen_US
dc.subjectможливостіen_US
dc.subjectуправління потенціалом підприємстваen_US
dc.titleManagement of the potential of an enterprise on the basis of graph-analytical modelsen_US
dc.title.alternativeУправління потенціалом підприємства на засадах побудови графоаналітичних моделейen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Автором констатовано, що результати оцінювання сукупної величини і окремих складових потенціалу підприємства, ринкових можливостей, невизначеностей та загроз є підґрунтям для стратегічних планів його розвитку. Доведено, що графоаналітичні методи оцінювання наочно демонструють результати дослідження і дозволяють отримувати інформацію не лише щодо розмірів потенціалу, але й щодо «проблемних» його елементів. Встановлені недоліки існуючих методів оцінювання потенціалу підприємства (квадрат потенціалу, метод радару, тощо). Обґрунтовано доцільність моделювання і оцінювання потенціалу підприємства за п’ятьма елементами – «векторами розвитку»: інформаційний, трудовий, фінансовий, виробничий та ринковий потенціал. Звернуто увагу на переваги побудови графоаналітичної моделі – «зірки потенціалу підприємства».en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-65.pdf311,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.