Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, О. І.-
dc.contributor.authorПоліщук, І. І.-
dc.date.accessioned2017-10-24T12:40:18Z-
dc.date.available2017-10-24T12:40:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15240-
dc.descriptionO. I. Gonchar, O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2. – С. 29-33.en_US
dc.description.abstractThe authors substantiate that it is necessary to define the formation of a synergistic effect of the interaction of marketing potential elements in conditions of the environment and international integration dynamism as a strategic aspect of enterprise management, an instrument of competitive struggle and to emphasize its substantiation in strategic and tactical planning. It is proved that it is expedient to carry out synergistic effect of marketing potential elements interaction classification on a functional basis and positioning of the marketing potential itself in the structure of the company's aggregate potential in order to identify them. It is stated that the success of the enterprise activity, its position on the market and the possibility of development in the future is determined by the correctness of the formation and the strength of the relationship between the elements of marketing and aggregate potential.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 3 (11). Ч. 2-
dc.subjectMarketing potentialen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectsynergyen_US
dc.subjectentropyen_US
dc.subjectresulten_US
dc.subjectopportunitiesen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectсинергіяen_US
dc.subjectентропіяen_US
dc.subjectрезультатen_US
dc.subjectможливостіen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.titleSynergic approach in marketing potential management of the enterpriseen_US
dc.title.alternativeСинергійний підхід в управлінні маркетинговим потенціалом підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Авторами обґрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу в умовах динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обґрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, обумовлюється правильністю формування і силою взаємозв’язку елементів маркетингового і сукупного потенціалу.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №3 (11) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29-33.pdfстаття315,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.