Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15336
Назва: Правові засади державного регулювання сучасних інструментів територіального брендингу в Україні: правовий аспект
Автори: Петрик, О. Л.
Ключові слова: брендинг
маркетингові комунікації
правове регулювання
технології
правові засади
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;Ч. 2
Опис: Петрик, О. Л. Правові засади державного регулювання сучасних інструментів територіального брендингу в Україні: правовий аспект/ О. Л. Петрик // Ukraine – EU. Modern Technology, Business and Law : collection of international scientific papers : in 2 parts. Part 2. Current Issues of Legal Science and Practice. Management and Public Administration. Innovations in Education. Environmental Protection. Engineering and Technologies – Chernihiv : CNUT, 2017. – Р. 87-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15336
Розташовується у зібраннях:Петрик О. Л.: доповіді, тези доповідей
Ukraine – EU. Modern Technology, Business and Law, 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Part_2_pechat-2017-87-89.pdf322,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.