Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.-
dc.date.accessioned2017-12-05T09:07:45Z-
dc.date.available2017-12-05T09:07:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15500-
dc.descriptionПазюк, В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Пазюк. - Чернігів, 2016. - 268 с.en_US
dc.description.abstractДисертація присвячена розробленню теоретичних, науково-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо застосування брендингу в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості, використання брендингових технологій просування продукції українських виробників на вітчизняний та зарубіжний ринки. Уточнено понятійний апарат за дослідженою темою, розкрито економічну сутність та запропоновані авторські визначення змісту понять «бренд», «функціональна сутність бренда», «ринкова цінність бренда», визначена система принципів брендингових технологій, які позиціонуються на етапах формування і використання нового бренда виноробної продукції. Розроблено: методичні підходи для створення механізмів формування та державної підтримки просування нових брендів виноробної продукції, теоретичні положення щодо визначення варіантів маркетингової стратегії брендингових технологій, методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності нового бренда виноробної продукції та визначення його економічної ефективності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбрендингові технологіїen_US
dc.subjectвиноробні підприємстваen_US
dc.subjectвиноробна продукціяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectконкурентоспроможність брендаen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectбрендинговые технологииen_US
dc.subjectвинодельческие предприятияen_US
dc.subjectвинодельческая продукцияen_US
dc.subjectразвитиеen_US
dc.subjectконкурентоспособность брендаen_US
dc.subjectэкономическая эффективностьen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbranding technologyen_US
dc.subjectwine industry enterprisesen_US
dc.subjectwine productionen_US
dc.subjectdevelopment and competitiveness of the branden_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleБрендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловостіen_US
dc.title.alternativeБрендинг в управлении развитием предприятий винодельческой промышленностиen_US
dc.title.alternativeBranding in managing the development of the wine industry enterprisesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1Диссертация посвящена разработке теоретических, научно-методических подходов и практических рекомендаций по применению брендинга в управлении развитием предприятий винодельческой промышленности, использования брендинговых технологий при продвижении продукции украинских производителей на отечественный и зарубежный рынки. В работе раскрыта экономическая сущность и предложены авторские определения таких понятий, как «бренд», «функциональная сущность бренда», «рыночная ценность бренда», разработана система принципов брендинговых технологий. Выделены особенности методических подходов для создания механизмов формирования и государственной поддержки продвижения новых брендов винодельческой продукции, теоретические положения по определению вариантов маркетинговой стратегии брендинговых технологий, методический подход к оценке конкурентоспособности нового бренда винодельческой продукции. Усовершенствован методический подход к использованию брендинга в управлении развитием предприятий винодельческой промышленности, основанный на механизме формирования и продвижения новых брендов, как составляющих брендинговых технологий, что позволяет реализовать долгосрочные цели по повышению конкурентоспособности винодельческой продукции, наращиванию производственных мощностей винодельческих предприятий, выхода их на новые рынки сбыта с целью реализации траектории устойчивого экономического роста в жестких конкурентных условиях производственно-коммерческой деятельности. Предложен и реализован научно-методический подход к оценке экономической эффективности нового бренда винодельческой продукции, который в отличие от существующих учитывает расширенный перечень обоснованных составляющих, определяющих расходы, связанные с формированием нового бренда винодельческой продукции, его продвижением и обслуживанием.en_US
dc.description.abstractalt2The thesis is devoted to the development of theoretical, scientific, methodological approaches and practical recommendations on the use of branding in managing the development of the wine industry companies, the use of branding technologies in promoting Ukrainian products on the domestic and foreign markets. The conceptual apparatus for the studied subjects has been clarified, the economic substance has been revealed and the authorized determining of the content of the concepts of “brand”, “functional essence of the brand”, “market value of the brand” has been proposed, the system of principles of branding technologies positioned on the stages of formation and use of a new brand of wine production has been defined. Methodological approaches to create mechanisms of formation of state support and promotion of new brands of wine production, theoretical regulations to determine options for branding technologies of marketing strategy, methodical approach to the evaluation of the competitiveness of a new brand of wine production and determination of its economic efficiency have been developed.en_US
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diser_pazyuk.pdfдисертація3,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.