Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерьовко, М. В.-
dc.date.accessioned2017-12-07T10:45:10Z-
dc.date.available2017-12-07T10:45:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15515-
dc.descriptionВерьовко, М. В. Інформаційна технологія моніторингу дистанційного навчання по даним мережного трафіку : дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / М. В. Верьовко. - Чернігів, 2015. - 26 с.en_US
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі сформульовано та виконано науково-практичне завдання розробки інформаційної технології моніторингу дистанційного навчання по даним мережного трафіку. Отримала подальший розвиток система критеріїв оцінювання якості процесу дистанційного навчання за рахунок розширення множини показників динамічними характеристиками. Розроблено систему моніторингу дистанційного навчання в режимі онлайн по даним мережного трафіку, використання якої дозволяє одержувати значення критеріїв та характеристик динаміки навчання на різних його етапах та на їх основі вносити корегування у план навчання для поліпшення результатів. Для вирішення задачі вимірювання характеристик дистанційного навчання запропоновано застосування методу моніторингу мережного трафіку, що реалізований за допомогою технології «Активних мереж», яка передбачає обробку даних безпосередньо у вузлах мережі. Розроблено імітаційну напівнатурну модель процесу дистанційного навчання в режимі онлайн із використанням розробленої системи моніторингу, яка дозволяє проаналізувати вплив запропонованої системи на продуктивність комп’ютерної мережі, що використовується в навчальному процесі. Експериментально та за допомогою розробленої моделі визначено значення затримок передачі даних у комп’ютерній мережі, що створюються при використанні запропонованих методів та системи.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectінформаційна технологіяen_US
dc.subjectдистанційне навчання в режимі онлайнen_US
dc.subjectхарактеристики динамікиen_US
dc.subjectмоніторинг мережного трафікуen_US
dc.subjectпродуктивність комп’ютерної мережіen_US
dc.subjectнапівнатурна імітаційна модельen_US
dc.subjectинформационная технологияen_US
dc.subjectдистанционное обучение в режиме онлайнen_US
dc.subjectхарактеристики динамикиen_US
dc.subjectмониторинг сетевого трафикаen_US
dc.subjectпродуктивность компьютерной сетиen_US
dc.subjectполунатурная имитационная модельen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectonline distance learningen_US
dc.subjectcharacteristics of dynamicsen_US
dc.subjectnetwork traffic monitoringen_US
dc.subjectperformance of computer networken_US
dc.subjectsemi natural simulation modelen_US
dc.titleІнформаційна технологія моніторингу дистанційного навчання по даним мережного трафікуen_US
dc.title.alternativeИнформационная технология мониторинга дистанционного обучения по данным сетевого трафикаen_US
dc.title.alternativeThe information technology of distance learning monitoring based on the network traffic dataen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1В диссертационной работе сформулирована и выполнена научно-практическая задача разработки информационной технологии мониторинга дистанционного обучения по данным сетевого трафика. Получила дальнейшее развитие система критериев оценки качества процесса дистанционного обучения за счет расширения множества показателей динамическими характеристиками. Разработана система мониторинга дистанционного обучения в режиме онлайн по данным сетевого трафика, использование которой позволяет получать значения критериев и характеристик динамики обучения на разных его этапах и на их основе вносить корректировки в план обучения для улучшения результатов. Для решения задачи измерения характеристик дистанционного обучения предложено применение метода мониторинга сетевого трафика, который реализован с помощью технологии «Активных сетей», которая предусматривает обработку данных непосредственно в узлах сети. Разработана имитационная полунатурная модель процесса дистанционного обучения в режиме онлайн с использованием разработанной системы мониторинга, которая позволяет проанализировать влияние предложенной системы на производительность компьютерной сети, которая используется в учебном процессе. Экспериментально и с помощью разработанной модели определены значения задержек передачи данных в компьютерной сети, которые возникают при использовании предложенных методов и системы.en_US
dc.description.abstractalt2The scientific and practical task of development of information technology of distance learning monitoring based on the network traffic data is formulated and implemented in the dissertation. Considering the requirements of the modern distance learning the extended system of evaluation criteria of distance learning performing in online mode that includes characteristics of dynamics of the learning process was proposed. The usage of the additional characteristics and criteria allows improving the quality of the evaluation process of distance learning through the consideration of the information about learning process performance. To obtain the data about dynamics of online learning process the method of measuring the dynamic characteristics of distance learning from the network traffic data has been proposed. The method of network traffic monitoring based on «Active networking» technology that performs data processing directly in the network nodes during the data transmission has been designed to obtain the data for further processing that provides the values of characteristics of dynamics. The system of distance learning monitoring based on network traffic data processed in online mode was developed to implement the abilities of proposed information technology. The proposed system has been integrated into the tools of distance learning system to expand its’ functionality in learning process evaluation. The usage of the developed system allows receipt of the values of criteria and characteristics of the learning dynamics at the different stages. Using the developed system the compliance of values of general criterion of dynamics of online distance learning with the values of learning outcomes that have been received by students has been investigated. The obtained compliance provides the ability to predict the students’ results based on the values of general criterion of dynamics and to make adjustments in the training plan to improve the results according to the received values. The semi natural simulation model of the online distance learning using the developed monitoring system was designed. Current model provides the ability to analyze the impact of the proposed system on the performance of the computer network used in the learning process. The average value of the delay of data transmission in the computer network, created by using the proposed methods and systems, has been determined experimentally and using the designed model. It has been investigated that the application of the developed methods and monitoring system, which implements them, creates delays in the transfer of data, but overall network performance satisfies the requirements of QoS.en_US
Розташовується у зібраннях:05.13.06 – інформаційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diser_verm.pdfдисертація2,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.