Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.date.accessioned2017-12-11T09:35:07Z-
dc.date.available2017-12-11T09:35:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15530-
dc.descriptionВербицька, А. В. Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору : дис. ...канд. наук з державного управління : 25.00.02 / А. В. Вербицька. – Чернігів, 2017. – 234 с.en_US
dc.description.abstractУ роботі розкрито роль та здійснено класифікацію механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України у процесі впровадження положень Болонської декларації на основі критеріально-типологічного підходу, які важливо враховувати під час розроблення стратегії вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти. Узагальнено та обґрунтовано комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти, який поєднує групи таких механізмів, як фінансово-цільовий, політико-правовий, кадрово-мотиваційний, організаційно-методичний, інноваційно-модернізаційний та транскордонно-стратегічний, комплексне використання яких сприятиме удосконаленню державної політики у сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору. Запропоновано інноваційні механізми удосконалення державної політики у сфері вищої освіти України: фінансово-цільовий та транскордонно-стратегічний. Розроблено новітню модель розвитку державної політики у сфері вищої освіти в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору, що ґрунтується на суб’єкт-об’єктній взаємодії держави, вищих навчальних закладів, бізнесу та громадськості, принципах суспільного управління, в основі якої є комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України, що в системі дозволить ереходу до громадсько-державного управлінняen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectдержавна політика у сфері вищої освітиen_US
dc.subjectмеханізми реалізації державної політики у сфері вищої освітиen_US
dc.subjectєвропейський простір вищої освітиen_US
dc.subjectвищі навчальні закладиen_US
dc.subjectінтернаціоналізаціяen_US
dc.subjectудосконалення державної політики у сфері вищої освітиen_US
dc.subjectвысшее образованиеen_US
dc.subjectгосударственная политика в сфере высшего образованияen_US
dc.subjectмеханизмы реализации государственной политики в сфере высшего образованияen_US
dc.subjectевропейское пространство высшего образованияen_US
dc.subjectвысшие учебные заведенияen_US
dc.subjectинтернационализацияen_US
dc.subjectсовершенствование государственной политики в сфере высшего образованияen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectpublic policy in the sphere of higher educationen_US
dc.subjectmechanism of realisation of public policyen_US
dc.subjectEuropean higher educational areaen_US
dc.subjecthigher educational establishmentsen_US
dc.subjectinternationalizationen_US
dc.subjectimprovement of public policy in the sphere of higher educationen_US
dc.titleУдосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового просторуen_US
dc.title.alternativeСовершенствование государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространствоen_US
dc.title.alternativeImprovement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational areaen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1В работе раскрыта роль и осуществлена классификация механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины в процессе внедрения положений Болонской декларации на основе критериально-типологического подхода, которые важно учитывать при разработке стратегии совершенствования государственной политики в сфере высшего образования. Обобщѐн и обоснован комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования, который сочетает группы таких механизмов, как финансово-целевой, политико-правовой, кадрово-мотивационный, организационно-методический, инновационно-модернизационный и трансгранично-стратегический, комплексное использование которых будет способствовать совершенствованию государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство. Предложены инновационные механизмы совершенствования государственной политики в сфере высшего образования Украины, а именно: финансово-целевой и трансгранично-стратегический. Разработана новая модель развития государственной политики в сфере высшего образования в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство, основанная на субъект-объектном взаимодействии государства, высших учебных заведений, бизнеса и общественности, принципах социального управления, в основе которой комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины, что в системе позволит обеспечить эффективность модернизации сферы высшего образования и способствовать переходу к общественно-государственному управлениюen_US
dc.description.abstractalt2The role and the classification of the mechanisms of implementation of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the implementation process of Bologna Declaration are developed in the paper based on the criteria-typological approach that is important for the development of the improvement strategy of public policy in the sphere of higher education. The complex of mechanisms of public policy implementation in the sphere of higher education, that combines such groups of mechanisms as financial-purposeful, political-legal, personnel-motivational, organizational-methodic, innovation-modernization and transborder-strategic, the complex usage of which will promote the improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational area, has been summarized and stated. Innovation mechanisms of improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine, such as financial-purposeful and transborder-strategic ones have been offered. The new model of the development of public policy in the sphere of higher education in the context of integration into the European scientific and educational area has been developed. It is based on the subject-object interaction between the state, higher educational establishments, businesses and community on the principals of social management, in the base of which is the complex of mechanisms of realization of public policy in the sphere of higher education of Ukraine that in the system will allow to provide the efficiency of modernization of the sphere of higher education and will promote the change toward community-public management.en_US
Розташовується у зібраннях:Вербицька А. В.: дисертації та автореферати
25.00.02 – механізми державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_verbytska.pdfдисертація3,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.