Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15724
Назва: Directions of formation of formation of anticrisis strategy of shopping malls in Russia
Інші назви: Направления формирования антикризисной стратегии торговых центров в России
Автори: Бахарев, В. В.
Ключові слова: shopping malls
anti-crisis strategy
long-term partnership
торгове центры
антикризисная стратегия
долгосрочное партнерство
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 1
Короткий огляд (реферат): The analysis of the anti-crisis actions of shopping malls demonstrated that they can be divided into two groups. The first group is oriented towards ensuring price affordability of shopping malls services for retailers. The second group transforms the model of cooperation between shopping malls and retailers in order to organize long-term partnership.
Опис: Bakharev, V. V. Directions of formation of formation of anticrisis strategy of shopping malls in Russia / V. V. Bakharev // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). Ч. 1. – С. 130-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15724
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №4 (12) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-135.pdfстаття458,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.