Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, О. Г.-
dc.contributor.authorБілошкурський, М. В.-
dc.contributor.authorПачева, Н. О.-
dc.date.accessioned2018-02-22T10:30:15Z-
dc.date.available2018-02-22T10:30:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15771-
dc.descriptionChyrva, O. H. Marketing analysis of the market conditions of higher education in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4 (12). Ч. 2. - С. 112-116.en_US
dc.description.abstractFactor analysis of the market conditions of higher education in Ukraine has been conducted. It is proved that the key factors that influence the demand for higher education are demographic and social ones, as well as price factor and population welfare. The economic and mathematical model was constructed and the coefficients of demand elasticity for higher education services were obtained by the indicated factors.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 2-
dc.subjectmarket conditionsen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjecthigher educational institutionen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectfactoren_US
dc.subjectкон’юнктураen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectфакторen_US
dc.titleMarketing analysis of the market conditions of higher education in Ukraineen_US
dc.title.alternativeМаркетинговий аналіз кон’юнктури ринку вищої освіти Україниen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Проведено факторний аналіз кон’юнктури ринку вищої освіти України. Доведено, що ключовими факторами, які найбільше впливають на попит на вищу освіту, є демографічний, соціальний, фактор ціни та добробут населення. Побудовано економіко-математичну модель та одержано коефіцієнти еластичності попиту на послуги з вищої освіти за вказаними факторами.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №4 (12) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-116.pdfстаття495,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.