Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, І. М.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2018-02-25T01:30:32Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2018-02-25T01:30:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15786-
dc.descriptionХоменко, І. М. Метод програмування для визначення сил, що діють на днище поршня двигуна внутрішнього згоряння / І. М. Хоменко // Технічні науки та технології. – 2017. – № 3 (9). – C. 37-43.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Сучасні методи розрахунку машин потребують широкого застосування програмних методів дослідження. Постановка проблеми. Використання персональних комп’ютерів при проектних роботах, у навчальному процесі – при курсовому й дипломному проектуваннях – дозволяє суттєво скоротити час розрахунків, отримати надійні результати. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Традиційно у процесі розрахунку на міцність основних деталей кривошипно-шатунного механізму (КШМ) поршневого двигуна внутрішнього згоряння попередньо визначають сумарну силу, що діє на днище поршня, від тиску газів у надпоршневому просторі й сил інерції, що виникають під час руху деталей КШМ. Далі здійснюють додавання (переважно графічним способом) результуючих сил тиску газів і сил інерції за робочий цикл двигуна. Виділення не вирішених раніше частин загальної проблеми. Недостатня кількість робіт з визначення сумарної сили тиску газів і сил інерції, що діють на днище поршня, в яких використовуються програмні методи вказаного визначення. Постановка завдання. Метою статті є визначення максимального значення сумарної сили й відповідного кута повороту колінчастого вала за допомогою програмування. При цьому визначення тиску газів у надпоршневому просторі циліндра двигуна здійснюється традиційним методом теплового розрахунку. Виклад основного матеріалу. Метод викладено у супроводі чисельного розрахунку для дизеля з наддувом, проте він може бути використаний і для бензинового двигуна. Вихідні дані (основні одиниці виміру – подано в системі СІ). Наведено алгоритм визначення сил тиску газів, сил інерції й результуючої сили, відповідні формули для використання на персональному комп’ютері, побудовано графіки за допомогою комп’ютера, визначено максимальне значення результуючої сили й кута повороту колінчастого вала для цього випадку. Висновки. При визначенні результуючої сили від сил тиску газів і сил інерції, що діють на днище поршня двигуна внутрішнього згоряння, алгоритм розрахунку й побудову графіків можна спростити, скориставшись програмуванням і системою MathCad. Наведений приклад розв`язання поставленої задачі свідчить про доцільність запропонованого методу під час визначення силового навантаження на деталі двигуна й автомобіля. Метод за наведеним алгоритмом може використовуватись як для дизелів, так і для бензинових двигунів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 3 (9)-
dc.subjectкомп’ютерen_US
dc.subjectдизельen_US
dc.subjectсили тиску газів і сили інерціїen_US
dc.subjectCоmputeren_US
dc.subjectDieselen_US
dc.subjectforce of pressure of gases and forces of inertiaen_US
dc.subjectкомпьютерen_US
dc.subjectдизельen_US
dc.subjectсилы давления газов и силы инерцииen_US
dc.titleМетод програмування для визначення сил, що діють на днище поршня двигуна внутрішнього згорянняen_US
dc.title.alternativeThe method of programming to determine the forces acting on the bottom of the piston of the internal combustion engineen_US
dc.title.alternativeМетод программирования для определения сил, действующих на днище поршня двигателя внутреннего сгоранияen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Actuality of research theme. The modern methods of calculation of machines require wide use of programmatic methods of research. Problem setting. Using of personal cоmputer for project works, in an educational process - at the course and diploma planning - allows shortening the time of calculations substantially, getting reliable results. Analysis of the last researches and publications. Traditionally at a calculation on durability of basic details of crank-type-piston-rod mechanism (CTM) of reciprocator of internal combustion preliminary determine total force, that operates on the bottom of piston from pressure of gases in super piston space and forces of inertia, which arise up at motion of details CTM. Farther carry out addition (by a mainly graphic method) of resulting them forces to pressure of gases and forces of inertia for the duty cycle of engine. Selection of unexplored parts of general issue. Insufficient amount of works on determination of total force of pressure of gases and forces of inertia, that operate on the bottom of piston, the programmatic methods of the indicated determination are used in that. Task setting. The aim of the article is determination of maximal value of total force and corresponding corner of turn of crankshaft by means of programming. Thus determination of pressure of gases in superpiston space to the cylinder ofengine comes true by the traditional method of thermalcalculatioп. Exposition of basic material. A method is expounded escorted by numeral calculation for a diesel with a supercharge, however he can be used for a petrol engine. A weekend is given (basic units - it is given in the si-system) : An algorithm over of determination of forces of pressure ofgases, forces of inertia and resulting force is brought, corresponding formulas for the use on personalcоmputer, graphic arts are built by means of cоmputer, the maximal value of resulting force and corner of turn is certain. Conclusions. At determination of resulting force from forces of pressure of gases and forces of inertia, that operate it ispossible to simplify on the bottom of piston of engine of internal combustion, algorithm of calculation and constructionof charts, taking advantage of programming and system Math Cad. Made an example of decision of the put task testifies aboutexpedience of the offered method at determination of the power loading on the detail of engine and car. A method afterthe brought algorithm over can be used both for diesels andfor petrol engines.en_US
dc.description.abstractalt2В работе приведен метод расчета и построения диаграмм сил давления газов и сил инерции, которые действуют на днище поршня при работе поршневого двигателя внутреннего сгорания.en_US
Розташовується у зібраннях:№3 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291.pdfстаття476,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.