Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальченко, В. І.-
dc.contributor.authorСлєднікова, О. С.-
dc.contributor.authorВинник, В. О.-
dc.contributor.authorСіра, Н. М.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2018-02-25T01:38:11Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2018-02-25T01:38:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15806-
dc.descriptionКальченко, В. І. Дослідження процесу двостороннього шліфування торців хрестовин карданних валів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками / В. І. Кальченко, О. С. Слєднікова, В. О. Винник, Н. М. Сіра // Технічні науки та технології. – 2017. – № 3 (9). – C. 27-36.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Забезпечення високої продуктивності та точності обробки торцевих поверхонь цапф хрестовин карданних валів потребує розробки нових, високоефективних способів обробки. Постановка проблеми. На сучасних машинобудівних, автомобілебудівних, сільськогосподарських та інших підприємствах широко використовуються хрестовини карданних валів, які мають високі вимоги щодо точності та якості оброблюваних торцевих поверхонь та повинні мати великий ресурс експлуатації. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Відомі способи шліфування деталей із торцями однакових діаметрів шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них, також наведена модульна 3D-модель оброблюваної поверхні під час шліфування торців деталей, яку використовують для розрахунку точності формоутворення та зняття припуску. Виділення не досліджених раніше частин загальної проблеми. Дослідження процесу шліфування торців цапф хрестовин карданних валів у реальному виробництві орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них. Постановка завдання. Метою статті є дослідження процесу двостороннього шліфування торців деталей та розрахунок сил різання, які виникають у процесі обробки. Виклад основного матеріалу. Представлений спосіб двостороннього шліфування торців цапф хрестовин орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками, що забезпечує підвищення точності обробки. Запропоновано уникати суміщення входу однієї деталі в зону обробки та виходу з калібруючої ділянки іншої. Запропоновано універсальну методику практичного використання моделі точності формоутворення торців цапф хрестовин торцями кругів із калібруючими ділянками та без них у реальному виробництві. Висновки. Запропоновано спосіб двостороннього шліфування торців цапф хрестовин шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них, що забезпечує підвищення точності обробки. Розроблено універсальну методику практичного використання моделі точності формоутворення торців деталей. Розраховано сили різання при груповій обробці.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 3 (9)-
dc.subjectшліфуванняen_US
dc.subjectхрестовини карданних валівen_US
dc.subjectшліфувальні кругиen_US
dc.subjectкалібруючі ділянкиen_US
dc.subjectрозрахунок сил різанняen_US
dc.subjectgrindingen_US
dc.subjectcrossesen_US
dc.subjectpropeller shaftsen_US
dc.subjectgrinding wheelsen_US
dc.subjectcelebritysee plotsen_US
dc.subjectcalculation of cutting forcesen_US
dc.subjectшлифованиеen_US
dc.subjectкрестовины карданных валовen_US
dc.subjectшлифовальные кругиen_US
dc.subjectкалибрирующие участкиen_US
dc.subjectрасчет сил резанияen_US
dc.titleДослідження процесу двостороннього шліфування торців хрестовин карданних валів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянкамиen_US
dc.title.alternativeInvestigation of the process of two-sided polishing of cardan shafts crosswalks with orientated grinding circles with calibrating sectionsen_US
dc.title.alternativeИсследование процесса двустороннего шлифования торцов крестовин карданных валов ориентированными шлифовальными кругами с калибрующими участкамиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Urgency of the research. Providing high performance and precision for machining the end surfaces of the stud pinions of the drive shafts requires the development of new, highly efficient machining methods. Target setting. On modern machine-building, automotive, agricultural and other enterprises, the universal joints of cardan shafts are widely used, which have high requirements for the accuracy and quality of machined end surfaces and must have a long service life. Actual scientific researches and issues analysis. There are known methods of grinding parts with identical diameter ends by grinding wheels with and without calibrating sections, and also a modular 3D model of the machined surface is provided for grinding the ends of the parts used to calculate the accuracy of shaping and removing the allowance. Uninvestigated parts of general matters defining. Investigation of the process of grinding the butt ends of the crankshafts of cardan shafts in real production by oriented grinding wheels with and without calibrating sections. The research objective. The aim of the article is to investigate the process of two-sided grinding of the ends of parts and calculation of the cutting forces that arise during machining. The statement of basic materials. The presented method of two-sided polishing of the ends of the cross-hinge-oriented grinding wheels with calibrated sections, which ensures an increase in the accuracy of the machining. It is proposed to avoid the combination of the entry of one part into the processing zone and the exit from the calibrating section of the other. A universal technique for the practical use of the accuracy model for the shaping of the butt ends of the crests by the ends of circles with and without calibration areas in real production is proposed. Conclusions. The proposed method for two-sided grinding of the ends of the studs of crosses by grinding wheels with calibrating sections and without them, which ensures an increase in the accuracy of processing. A universal technique for the practical use of the accuracy model for the shaping of the ends of parts is proposed. Calculated cutting forces for group processing.en_US
dc.description.abstractalt2Исследован процесс двустороннего шлифования торцов крестовин карданных валов легковых и грузовых автомобилей. При шлифовании торцов крестовин карданных валов калибрирующие участки кругов предложено делать равной диаметру цапфы крестовины. Приведены формулы расчета сил резания при двустороннем торцевом шлифовании. При входе крестовины в зону обработки происходит переходный процесс, который негативно влияет на точность обработки детали, которая выходит из зоны обработки, поэтому необходимо располагать детали так, чтобы не происходило формообразования торцов одной детали и вход другой детали.en_US
Розташовується у зібраннях:Кальченко В. І.: наукові статті
Слєднікова О. С.: наукові статті
№3 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
290.pdfстаття1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.