Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасов, Г. В.-
dc.contributor.authorСлєднікова, О. С.-
dc.contributor.authorКологойда, А. В.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2018-02-25T01:49:04Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2018-02-25T01:49:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15807-
dc.descriptionПасов, Г. В. Анімаційне моделювання рейкових та черв’ячно-рейкових передач для створення прямолінійного поступального руху / Г. В. Пасов, О. С. Слєднікова, А. В. Кологойда // Технічні науки та технології. – 2017. – № 4 (10). – C. 27-32.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Сучасна освіта має бути яскравою, чіткою, швидкою і дешевою. Використання анімаційного моделювання і дозволяє досягти цього. Постановка проблеми. Освіта є основою будь-якого суспільства. В наш час у процесі вивчення різноманітних дисциплін використовується багато джерел різноманітної інформації: підручники, посібники, журнали, збірники, Інтернет. У сучасних умовах широкі можливості відкриває використання електронно-обчислювальних машин (ЕОМ) в навчальному процесі, особливо персональних комп’ютерів (ПК) і високоінтелектуальних програмних продуктів. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Традиційно при засвоєнні будь-якої навчальної дисципліни студент повинен вивчати її на лекціях, лабораторних та практичних заняттях. Але при цьому як методичний наочний матеріал використовуються, здебільшого, ілюстрації зовнішнього вигляду, будови та конструкції різноманітних механізмів у вигляді двовимірних статичних схем елементів. Саме використання ЕОМ та відповідних програмних продуктів і дозволяє вдосконалити навчальний процес (та освіту загалом), надаючи йому інтенсивності та інтерактивного змісту. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Необхідно для вдосконалення навчання студентів запропонувати анімаційну модель для створення прямолінійного поступального руху за допомогою рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів. Постановка завдання. Метою даної роботи є пропозиція анімаційного моделювання прямолінійного поступального руху за допомогою рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів. Виклад основного матеріалу. В Чернігівському національному технологічному університеті (ЧНТУ) на кафедрі «Автомобільний транспорт та галузеве машинобудування» для вивчення навчальних дисциплін «Підйомно-транспортне обладнання і роботи», «Спеціалізований рухомий склад автотранспортних і вантажно-розванта­жувальних машин», «Обладнання та транспорт механоскладальних цехів», «Промислові роботи», «Металообробне обладнання», розроблено навчальний продукт: «Анімація роботи рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів для створення прямолінійного поступального руху». Анімація розроблена для лабораторій «Промислові роботи» з реальними роботами: МП-11, М10П, М20П, РМ-01 та «Металообробне обладнання». Висновки. Запропонований програмний продукт дозволяє зробити процес навчання більш яскравим, наочним та дешевшим. Запропонований програмний продукт має деяке обмеження, зокрема відсутня можливість інтерактивного керування цими механізмами. Бажано в наступних версіях цю проблему усунути.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки та технології; № 4 (10)-
dc.subjectанімаціяen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectрейковий механізмen_US
dc.subjectчерв’ячно-рейковий механізмen_US
dc.subjectпрямолінійнийen_US
dc.subjectпоступальний рухen_US
dc.subjectanimationen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectrack mechanismen_US
dc.subjectworm-rack mechanismen_US
dc.subjectrectilinearen_US
dc.subjecttranslational motionen_US
dc.subjectанимацияen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectреечный механизмen_US
dc.subjectчервячно-реечный механизмen_US
dc.subjectпрямолинейноеen_US
dc.subjectпоступательное движениеen_US
dc.titleАнімаційне моделювання рейкових та черв’ячно-рейкових передач для створення прямолінійного поступального рухуen_US
dc.title.alternativeAnimation modeling of river and wrench-recharge transmissions for establishing a primary linear motionen_US
dc.title.alternativeАнимационное моделирование реечных и червячно-реечных передач для создания прямолинейного поступательного движенияen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Urgency of the research. Modern education should be bright, clear, fast and cheap. Using animation modeling allows you to achieve this. Target setting.Education is the foundation of any society. In our time in the process of studying various disciplines, many sources of various information use: textbooks, manuals, journals, collections, the Internet. In modern conditions, the broad opportunities open the use of computers (computers) in the learning process, especially personal computers (PCs) and high-tech software products. Actual scientific researches and issues analysis.Traditionally, when mastering any discipline, a student must study it at lectures, laboratory and practical classes. But at the same time, as a methodological visual material, for the most part, illustrations of the appearance, structure and design of various mechanisms are used in the form of two-dimensional static scheme of elements. It is the use of computers and related software and allows you to improve the learning process (and education in general), giving it an intensity and interactive content. Uninvestigated parts of general matters defining. It is necessary to offer an animation model to create straightforward translational movement with the help of rail and worm-rail mechanisms to improve students' learning. The research objective.The purpose of this work is to offer an animation modeling of straight-line translational motion with the help of rail and worm-rail mechanisms. The statement of basic materials. In the Chernihiv National University of Technology(CHNUT) at the Department of Motor transport and branch engineering for the study of educational disciplines “Lifting and transport equipment and works”, “Specialized rolling stock of vehicles and loading and unloading machines”, “Equipment and transport of machine-building workshops”, “Industrial works”, “Metalworking equipment”, the educational product was developed: “Animation of work of rail and worm-rail mechanisms for creating straight-line forward movement”. The animation was developed for laboratories “Industrial works” with real works: MP-11, M10P, M20P, RM-01 and “Metalworking equipment”. Conclusions. The proposed software allows you to make the learning process more vivid, more visible and cheaper. The proposed software product has some limitations, including the lack of the ability to interact with these mechanisms. It is desirable to remove this issue in future versions.en_US
dc.description.abstractalt2В статье рассмотрено анимационное моделирование механизмов для создания прямолинейного поступательного движения с помощью реечных и червячно-реечных механизмов при изучении таких дисциплин, как «Подъемно-транспортное оборудование и роботы», «Специализированный подвижной состав автотранспортных и погрузочно-разгрузочных машин», «Оборудование и транспорт механо-сборочных цехов», «Промышленные роботы», «Металлообрабатывающее оборудование». Описаны составляющие этих механизмов и перспективы интерактивного управления ими в дальнейшем.en_US
Розташовується у зібраннях:Пасов Г. В.: наукові статті
Кологойда А. В.: наукові статті
Слєднікова О. С.: наукові статті
№4 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
342.pdfстаття4,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.