Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапустін, С. В.-
dc.date.accessioned2018-03-02T10:41:11Z-
dc.date.available2018-03-02T10:41:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15903-
dc.descriptionКапустін, С. В. Практична парадигма громадянського виховання особистості / С. В. Капустін // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017.- № 2 (10). - С. 34-42.en_US
dc.description.abstractАвтор підкреслює, що дієвість світогляду забезпечується практичною участю особистості у значимих доступних їй державних і суспільних справах; практичні заняття з громадянського виховання, проведення публічних заходів і створення в навчальному закладі активної діяльнісної атмосфери зарекомендували себе в розвинених країнах в якості ефективних інструментів прищеплення дітям і молоді ідеалів демократизму, поваги до прав людини і цивілізованої, толерантної комунікації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (10)-
dc.subjectлюдинаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectсвітоглядen_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectчеловекen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectвоспитаниеen_US
dc.subjectмировоззрениеen_US
dc.subjectкомпетенцииen_US
dc.subjecthumanen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectupbringingen_US
dc.subjectworldviewen_US
dc.subjectcompetenciesen_US
dc.titleПрактична парадигма громадянського виховання особистостіen_US
dc.title.alternativeПрактическая парадигма гражданского воспитания личностиen_US
dc.title.alternativePractical paradigm of personality's civil educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Автор подчѐркивает, что действенность мировоззрения обеспечивается практическим участием личности в значимых доступных ей государственных и общественных делах; практические занятия по гражданскому воспитанию, проведение публичных мероприятий и создание в учебном заведении активной деятельной атмосферы зарекомендовали себя в развитых странах в качестве эффективных инструментов прививки детям и молодѐжи идеалов демократии, уважения к правам человека и цивилизованной толерантной коммуникации.en_US
dc.description.abstractalt2In the context of this problem, the socially-competent improvement of the individual of each student becomes of particular importance. Therefore, there is an urgent need to consider innovational and humanistic technologies of education and up-bringing, through which the ideology of a particular young person of the ideals of democracy, justice and tolerance actualizes.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2017. — №2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-42.pdf342,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.