Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капустін, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T10:41:11Z | - |
dc.date.available | 2018-03-02T10:41:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15903 | - |
dc.description | Капустін, С. В. Практична парадигма громадянського виховання особистості / С. В. Капустін // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017.- № 2 (10). - С. 34-42. | en_US |
dc.description.abstract | Автор підкреслює, що дієвість світогляду забезпечується практичною участю особистості у значимих доступних їй державних і суспільних справах; практичні заняття з громадянського виховання, проведення публічних заходів і створення в навчальному закладі активної діяльнісної атмосфери зарекомендували себе в розвинених країнах в якості ефективних інструментів прищеплення дітям і молоді ідеалів демократизму, поваги до прав людини і цивілізованої, толерантної комунікації. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (10) | - |
dc.subject | людина | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | світогляд | en_US |
dc.subject | компетенції | en_US |
dc.subject | человек | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | образование | en_US |
dc.subject | воспитание | en_US |
dc.subject | мировоззрение | en_US |
dc.subject | компетенции | en_US |
dc.subject | human | en_US |
dc.subject | culture | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | upbringing | en_US |
dc.subject | worldview | en_US |
dc.subject | competencies | en_US |
dc.title | Практична парадигма громадянського виховання особистості | en_US |
dc.title.alternative | Практическая парадигма гражданского воспитания личности | en_US |
dc.title.alternative | Practical paradigm of personality's civil education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Автор подчѐркивает, что действенность мировоззрения обеспечивается практическим участием личности в значимых доступных ей государственных и общественных делах; практические занятия по гражданскому воспитанию, проведение публичных мероприятий и создание в учебном заведении активной деятельной атмосферы зарекомендовали себя в развитых странах в качестве эффективных инструментов прививки детям и молодѐжи идеалов демократии, уважения к правам человека и цивилизованной толерантной коммуникации. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | In the context of this problem, the socially-competent improvement of the individual of each student becomes of particular importance. Therefore, there is an urgent need to consider innovational and humanistic technologies of education and up-bringing, through which the ideology of a particular young person of the ideals of democracy, justice and tolerance actualizes. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2017. — №2 (10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
34-42.pdf | 342,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.