Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15905
Назва: Інформаційна свідомість особистості як соціальний феномен і складова компонента ідеології інформаційного суспільства сучасної України
Інші назви: Информационное сознание личности как социальный феномен и составляющая компонента идеологии информационного общества современной Украины
Informational self-consciousness as social phenomenon and constituent component of the information society ideology of modern Ukraine
Автори: Кириченко, М. О.
Ключові слова: інформаційна свідомість
ідеологія інформаційного суспільства
інформаційна особистість
цілісність особистості
цінність
усвідомлене буття
індивідуальна інформаційна свідомість
суспільна інформаційна свідомість
информационное сознание
идеология информационного общества
информационная личность
целостность личности
ценность
осознанное бытие
индивидуальное информационное сознание
общественное информационное сознание
information consciousness
ideology of the information society
informational personality
integrity of the individual
value
conscious existence
individual informational consciousness
public informational consciousness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет
Серія/номер: ;№ 2 (10)
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження в тому, що розкрито складову компоненту ідеології інформаційного суспільства сучасної України, представленої інформаційною свідомістю. Предмет дослідження – феномен інформаційної свідомості як соціальний феномен і компонента ідеології інформаційного суспільства. Мета роботи – концептуалізація інформаційної свідомості, що представляє суперечливий і динамічний процес, що розвивається у нас на очах. Досліджено інформаційну свідомість у вигляді образів, почуттів, чуттєво-емоційних настроїв, его-диспозицій, ідеалів, цілей і парадигм людини та її вираження у мультиматрицях інформаційного соціуму, що впливає на людину. З’ясовано, що свідомість синкретизує феномени, факти, явища інформаційного соціуму, поведінські паттерни та менталітет індивіда. Методи – синергетичний та соціоаксіологічний підходи та методи, що дозволили розкрити такий складний феномен, як інформаційна ідеологія та складові її цінності. Наукова новизна дослідження в тому, що інформаційна свідомість як складова компонента ідеології інформаційного суспільства в соціальній філософії ще не проаналізована. Результат дослідження – створено концептуальну парадигму інформаційної свідомості, її структуру та механізми відображення інформаційного соціуму, виражених художніми, естетичними, філософськими, політичними, метафізичними, онтологічними, правовими, релігійними поглядами. Висновок – представлено цілісне уявлення інформаційної свідомості як компоненти ідеології інформаційного суспільства, що буде сприяти успішній трансформації відносин в сучасному українському суспільстві, подоланню деформацій свідомості молоді та формуванню цілісності особистості, зацікавленої в різноманітних модернізаційних процесах, в яких вона буде виступати суб’єктом цих перетворень.
Опис: Кириченко, М. О. Інформаційна свідомість особистості як соціальний феномен і складова компонента ідеології інформаційного суспільства сучасної України / М. О. Кириченко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 2 (10). - С. 56-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15905
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2017. — №2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56-62.pdf310,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.